30 aprilie 2008

Kimi - "Cel mai bun weekend din cariera"

Dupa un weekend perfect pe Circuitul din Catalunya unde Ferrari a obtinut a doua dubla a sezonului, Kimi Raikkonen reflecta asupra cursei, a doua pe care o castiga anul acesta. El spune pentru site-ul oficial al echipei ca este foarte multumit de cum a decurs acest Mare Premiu.

"A fost un weekend perfect pentru noi in Barcelona. Am mers foarte bine si nu am avut nici cea mai mica problema. De fiecare data cand mergi intr-o cursa, te gandesti la ce s-ar putea intampla, se intampla foarte des ca ceva sa nu mearga bine. De multe ori cand am castigat, dupa cursa aveam sentimentul ca puteam merge chiar mai bine.


De data aceasta nu am avut acest sentiment. A fost probabil cel mai bun weekend al carierei mele. In Formula 1 nu poti atinge perfectiunea, dar de data asta am fost foarte aproape. Am inceput puternic de vineri si am terminat chiar si mai puternic duminica. Tot cea am adus nou la masina a mers perfect si am adus si putina viteza in plus.

Cum am spus si inainte, calificarile vor fi foarte importante pentru rezultatul cursei si evident a fost din nou cazul in Barcelona. Am facut schimbari in setari inca din testele de saptamana trecuta si am fost foarte multumiti de rezultat. Acum masina functioneaza asa cum am vrut.

Prima iesire in calificari nu a fost asa de buna, din cauza traficului si nu mi-am putut pregati pneurile la timp. Dar a doua a fost foarte buna. Am fost foarte fericit sa iau pole-positionul stiind ce cantitate de combustibil voi avea in cursa.

Pole-positionul iti ofera cea mai buna sansa sa controlezi cursa. Evident trebuie sa fii in pole pentru a castiga in Barcelona. Nu am avut un start foarte bun dar am reusit totusi sa imi mentin pozitia. Nu a putut sa ne folosim in totalitate de strategia noastra din cauza safety car-ului care a iesit de doua ori. Fara asta, distanta fata de ceilalti ar fi fost mai mare. Cand conduci nu ai nici un motiv sa impingi sa maresti distanta. Totul este sa controlezi cursa si sa fii sigur ca distanta ramane neschimbata. Este placut sa fac si cel mai rapid tur, care pentru mine este primul pe anul acesta.

Bineinteles intotdeauna imi doresc ca nici un rival al meu sa nu fie ranit. De data aceasta a fost groaznic sa vad masina lui Heikki in perete. A fost un accident serios, dar din fericire se simte bine.

Sa castig a fost bine pentru mine si pentru echipa. Speram sa obtinem dubla si am obtinut-o. Acum conducem ambele campionate, dar trebuie sa muncim chiar mai mult pentru a ne pastra pozitia. Am avut o victorie care imi confera putina siguranta pentru restul campionatlui. Dar nu imi trebuie decat un rezultat prost si s-a dus. Cel putin ni-l putem permite, altii nu pot. Asta ne-ar putea ajuta putin. Drumul este lung si stiu ca nu vor fi toate weekendurile ca cel din Barcelona. Vor fi si curse mai grele dar avem o masina cu care putem incerca sa castigam fiecare cursa.

Urmatoarea oprire este Turcia. Ar trebui sa fie un circuit bun pentru noi, dar sa asteptam si sa vedem ce se intampla."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template