Noul sef al echipei Ferrari, Stefano Domenicali, vorbeste despre cum merg lucrurile in cadrul echipei, asteptarile lui de la acest an si despre ghinionul lui Massa de la inceputul sezonului.
Primele 100 de zile in noua postura sunt acum istorie. Cum s-a schimbat viata dumneavoastra?
Nu pot spune ca sunt chiar istorie. In 100 de zile este greu sa schimbi viata cuiva, nu credeti? Desigur este o mare responsabilitate si o onoare sa ai un asemenea rol dar sunt aceeasi persoana care am fost si inainte si vreau sa raman asa.
Aveti responsabilitati mari acum. Cum faceti fata acestei situatii? Si cum a fost aceasta tranzitie de la regimul vechi la cel nou?
Inca o data, cred ca ar trebui sa folosim cuvintele cu atentie. Nu este un regim nou si unul vechi. Presedintele Montezemolo si Todt au avut incredere in mine si mi-au incredintat aceasta functie ca parte a unui proces de reinnoire, care a inceput mai de mult timp si este bazat pe un principiu al unei stabilitati dinamice si o crestere interna. Filosofia echipei este aceeasi ca si pana acum.
Ati "crescut" cu Ferrari avand multe functii in diferite departamente. Aceste cunostinte amanuntite va fac sarcina mai usoara acum?
Cred ca acest lucru m-a ajutat sa inteleg foarte bine toate problemele care pot aparea atunci cand conduci o echipa de Formula 1. Pe deasupra am fost foarte norocos sa am oameni extraordinari ca Montezemolo si Todt la conducere care m-au invatat multe lucruri.
Primele doua curse au lasat impresia ca sezonul a inceput pre brusc pentru multe echipe - inclusiv Ferrari. Ce face atat de dificila pregatirea aceasta dupa o lunga si intensa iarna de teste?
In ceea ce ne priveste, in Melbourne am avut probleme serioase de fiabilitate dar nu pentru ca am fost nepregatiti. Problema a fost ca anul acesta toata lumea cu exceptia unei echipe are de-a face cu un nou sistem, unitatea de control de la MES, care inca incercam sa ii aflam secretele in special cum afecteaza functionarea masinii.
Sunteti satisfacut dupa primele doua curse - masina, performanta pilotilor? In special a lui Felipe Massa.
Nu putem fi satisfacuti cu doar 11 puncte. Oricum aceasta este responsabilitatea intregii echipe, manageri, ingineri, mecanici si desigur piloti. Toti trebuie sa ne imbunatatim performanta pentru a ne atinge obiectivele.
Ati testat in Bahrain in februarie. Va va ajuta acest lucru, ca aveti date recente?
Nu cred ca va fi un avantaj real in special din cauza ca acum conditiile sunt diferite. Am mers atunci in Bahrain pentru a testa masina in conditii diferite, mai calde fata de ce era in Europa.
2007 a fost o lupta in doi, intre Ferrari si McLaren. Acum BMW-Saiber vin tare din urma. Vom vedea o lupta in 3 anul acesta? Si unde credeti ca se va plasa Ferrari?
Cred ca este cam devreme pentru astfel de predictii, dar din ce am vazut in Australia si Malaysia, sunt cel putin 3 echipe foarte competitive si una din ele este Ferrari.
Daca v-ati pune o dorinta in calitate de "Direttore della Gestione Sportiva", care ar fi aceea?
Este simplu: sa mentinem forma castigatoare din 2007!
03 aprilie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu