19 aprilie 2008

Spania - McLaren Preview


Lewis Hamilton este confident ca poate reveni in Spania dupa o cursa oribila in Bahrain iar Heikki Kovalainen spera ca poate continua forma buna din primele trei curse ale sezonului.



Lewis Hamilton: "Cred ca avem un pachet foarte competitiv pentru acest circuit, masina pare sa functioneze foarte bine. Avem multe componente noi pentru aceasta cursa pe care le-am testat saptamana aceasta cu rezultate promitatoare, dar nu suntem singurii! Circuitul din Catalunya este un circuit extraordinar; nu putem pierde niciodata un asemenea circuit din calendar. Cursele sunt foarte disputate aici si atmosfera este foarte placuta.

Circuitul s-a schimbat putin fata de anul trecut. Unul din lucrurile importante aici e gasirea unui balans foarte bun. In aceasta pauza m-am antrenat fizic la Centrul Tehnologic McLaren dupa care am mers in Barcelona pentru teste. Ma simt pregatit."

Heikki Kovalainen: "Acest circuit este cel mai important pentru teste, alaturi de Jerez. Aici poti testa foarte bine aerodinamica masinii dar are niste portiuni unde poti evalua balansul masinii si franele. Poti testa orice aici, si de asemnea vremea este buna mai tot timpul.

M-am antrenat foarte mult din punct de vedere fizic pentru aceasta cursa. De asemenea am fost pentru cateva zile la Woking unde am petrecut putin timp cu inginerii."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template