21 aprilie 2008

Barcelona - provocarea tehnica


Pe Circuit de Catalunya e nevoie sa ai o masina foarte buna. Este un circuit unde fiecare setare merita intreaga atentie. Echipele testeaza foarte mult aici pentru ca are tot ce trebuie echipelor pentru a afla daca masina lor e competitiva. Lunga linie dreapta cere o eficienta aerodinamica foarte buna, dar de asemenea exista si cateva viraje lente si unele foarte rapide. Daca masina se comporta bine aici se va comporta bine pe majoritatea circuitelor din calendar.


Circuitul a suferit schimbari in ultimii ani. In 2006 suprafata lui a fost reasfaltata iar la finalul turului s-a facut o sicana anul trecut, pentru a incetini masinile in ultimul viraj. Datorita suprafetei noi, circuitul a mai pierdut initial din aderenta, dar acum a devenit mai rapid si aderent decat inainte.

Acceleratia la maxim este tinuta 64% din lungimea turului.
Uzura franei este medie.
Nivelul aerodinamicii este foarte ridicat (8/10)
Compozitia pneurilor: medium, hard. Uzura lor este foarte mare.
Viteza medie este undeva la 207 km/h

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template