22 aprilie 2008

Spania - Williams Preview


Echipa este determinata sa continue sa puncteze fiind deocamdata pe locul 4 in clasamentul contructorilor. Dar plitonul de mijloc este foarte strans si este foarte deificil sa lupti pentru puncte.



Nico Rosberg: "Astept cu nerabdare acest weekend din Spania pentru ca stim circuitul foarte bine facand multe teste aici in trecut. Am avut un test promitator aici saptamana trecuta. Singura dificultate cu Barcelona o reprezinta conditiile schimbatoare deci trebuie schimbata frecvent setarea masinii. Sper ca putem pleca de aici cu un rezultat bun."

Kazuki Nakajima: "Avem cateva updateuri aerodinamice pentru masina in Barcelona, pe care le-am testat saptamana trecuta, care ar trebui sa ne aduca performanta in plus. Mie personal imi place circuitul din Catalunya. Am avut un rezultat bun aici in GP2 anul trecut si sper sa fac o figura frumoasa si in F1. Imginerul meu Xevi Pujolar este spaniol, deci este oarecum una din cursele de casa, sper sa am un rezultat bun!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template