22 aprilie 2008

Spania - Toyota Preview


Dupa ce a terminat in primele 6 locuri in cursele de pana acum cu Trulli, impreuna cu un rezultat bun pentru Glock in Bahrain, echipa vine in Spania increzatoare ca poate continua sa lupte pentru mai multe puncte. Venirea in Europa inseamna multe imbunatatiri ale echipelor, iar Toyota nu face exceptie. Ei vor veni cu un urgrade major la aerodinamica TF108-ului, care include o noua aripa fata, capota motorului si capacele rotilor spate, toate acestea impreuna cu evolutiile suspensiilor si ale franelor.


Jarno Trulli: "Sunt foarte fericit cu startul meu de sezon; noua masina a fost foarte puternica, echipa a lucrat foarte bine si am luat rezultatele meritate. Dar nu ma voi lasa dus de val pentru ca stiu ca trebuie sa continuam in acelasi ritm si speram ca ne apropiem de echipele din fata noastra. Am avut un test bun saptamana trecuta cu noul pachet cu rezultate bune. Dar lupta este foarte stransa si nu ne puem permite greseli. S-a vazut pana acum ca noi conducem cel de-al doilea grup de masini, deci sper sa ne calificam bine pentru a putea lupta pentru primele 6 locuri din nou."

Timo Glock: "Performanta mea in Bahrain a fost incurajatoare si sunt sigur ca puteam lua un punct daca nu aveam probleme cu cutia de viteze. Cred ca am imbunatatit de la inceputul anului si sper ca si rezultatele mele sa se imbunatateasca. Am fost dezamagit ca nu am ajuns in Q3 in Bahrain, deci tinta mea acum este sa reusesc acest lucru, apoi sa pot lupta pentru puncte. Am avut doua zile de teste bune in Barcelona si se pare ca am facut cativa pasi inainte. Am un sentiment pozitiv pentru acest weekend."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template