26 aprilie 2008

Declaratii dupa calificari

Declaratiile primilor 6 piloti, respectiv primele 3 linii ale grilei:

Kimi Raikkonen: "A trecut ceva timp de cand nu am luat un pole, de fiecare data cand incercam intervenea o greseala sau o problema. Avem o sansa buna maine. Sunt mult mai fericit dde cum se comporta masina. Am schimbat setarile putin si au functionat. Avem un weekend bun pana acum."

Fernando Alonso: "Rezultatul de azi m-a facut foarte fericit. cea mai buna zi a mea din 2008 si sper sa mai fie si altele. Echipa a facut o treaba incredibila de la cursa din Bahrain. Am decis sa abordam in mod agresiv sezonul si azi a fost primul pas. Nu avem timp sa ne relaxam, dimpotriva, trebuie sa lucram si mai mult pentru a ajunge la nivelul la care ar trebui sa fim."

Felipe Massa: "Am pierdut timp pe ultimul meu tur si nu am putut sa imbunatatesc. Turul anterior a fost unul aproape perfect dar a fost prea devreme. A fost o zi competitiva, masina a fost buna , dar am vazut ce se poate intampla cand pierzi putin timp. Cred ca maine ar trebui sa fie o cursa interesanta intrucat avem o masina buna."

Robert Kubica: "A fost o sesiune buna. Sunt fericit ca am reusit sa fiu rapid in ultimele doua parti ale calificarilor, in special in partea a doua cand am fost al doilea. Astept cu nerabdare cursa si sper sa avem un ritm bun."

Lewis Hamilton: "Sunt surprins ca nu am putut fi mai sus pentru ca masina a fost foarte buna si am facut cateva tururi puternice. Masina este foarte bine reglata dar este foarte stransa lupta ceea ce inseamna ca vom avea o cursa frumoasa maine. Sper ca la start sa castiga cateva pozitii, vom fi competitivi si avem o strategie buna."

Heikki Kovalainen: "Nu ma asteptams a fiu pe linia a treia a grilei pentru ca sesiunea a decurs bine. dar timpii au fost foarte apropiati asta e. Maine este alta zi lunga si orice se poate intampla. Nu stiu daca faptul ca am facut putine tururi ieri m-a afectat in vre-un fel dar nu cred ca ar fi fost o diferenta mare. Echipa a facut o treaba buna pregatind masina si facand-o competitiva. Cred ca ptem face o cursa buna maine."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template