tag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.comments2011-01-01T12:46:36.248+02:00Aphelyon Formula 1Lucianhttp://www.blogger.com/profile/11356757151478005098noreply@blogger.comBlogger134125tag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-58167567135670124352011-01-01T12:46:36.248+02:002011-01-01T12:46:36.248+02:00La multi ani!
Succes in 2011!La multi ani!<br />Succes in 2011!MrSPORThttp://www.mrsport.ronoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-63876030121794967912010-11-04T18:14:53.871+02:002010-11-04T18:14:53.871+02:00Tu cu cine, si despre ce te certi? Nu am comentat ...Tu cu cine, si despre ce te certi? Nu am comentat deloc despre ce a facut Senna sau Schumacher. Am vazut cateva curse cu Senna si nu sunt deloc fanul lui Schumi. Nu stiu ce ai inteles tu, dar eu doar am spus pe scurt ce contine materialul de la TG.Luciannoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-13689282115162047182010-11-04T14:14:30.839+02:002010-11-04T14:14:30.839+02:00bai rahat cu ochi ce esti ai urmarit vreo c...bai rahat cu ochi ce esti ai urmarit vreo cursa de-a lui senna??de vorbesti ?cine a avut masina egala cu shumacher i-a tras-o aici vbm de piloti cu masina inferioara care putea invinge in orice moment gratie tehnicii si a geniului precum acest ayrton senna care este si va fi cel mai mare pilot din toate timpurile...ani lumina de prostie degaja creierul tau...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-14407791042208989372010-09-25T00:11:51.647+03:002010-09-25T00:11:51.647+03:00Romain Grosjean il va inlocuii. http://gforcef1.wo...Romain Grosjean il va inlocuii. http://gforcef1.wordpress.com/2010/09/16/grosjean-to-replace-heidfeld-at-pirelli/Corleonenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-16813931947870640682010-09-06T16:16:00.985+03:002010-09-06T16:16:00.985+03:00Din desen arata bine, imi place cum arata sectiune...Din desen arata bine, imi place cum arata sectiunea de dupa primul viraj, cea serpuita.Lucianhttps://www.blogger.com/profile/11356757151478005098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-47013128970357885142010-09-06T15:56:11.022+03:002010-09-06T15:56:11.022+03:00Statele Unite ale Americii promit ca circuitul de ...Statele Unite ale Americii promit ca circuitul de la Austin, Texas va fi unul foarte bun, dar pana in 2012, cand va debuta Formula 1 in Texas mai avem mult de asteptat.Cote Pariurihttp://www.pariurisportive.com/blog/index.phpnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-47240711366113599482010-07-15T10:59:59.818+03:002010-07-15T10:59:59.818+03:00Webber a castigat turul din Marea Britanie dupa ce...Webber a castigat turul din Marea Britanie dupa ce in urma cu doua saptamani era sa sfarseasca tragic in Valencia. Presupun ca este o dubla victorie pentru Mark Webber.Pariuri Sportivehttp://www.pariurisportive.com/blog/index.phpnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-21373945459822190622010-06-01T17:04:44.825+03:002010-06-01T17:04:44.825+03:00mare fraier vettel astamare fraier vettel astaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-39925362254061915712010-05-09T19:14:55.761+03:002010-05-09T19:14:55.761+03:00L-am citit de trei ori inainte sa il public si tot...L-am citit de trei ori inainte sa il public si tot nu am observat-o. Merci! :)Lucianhttps://www.blogger.com/profile/11356757151478005098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-42235561848743513612010-05-09T18:29:23.720+03:002010-05-09T18:29:23.720+03:00aliniatul 4 - tonio liuzzi a facut oprirea la boxe...aliniatul 4 - tonio liuzzi a facut oprirea la boxe in .... turul... nu virajul :)F1 jocker12https://www.blogger.com/profile/07816962397807362038noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-88130220303774581102010-05-05T22:04:59.808+03:002010-05-05T22:04:59.808+03:00Thank you! :)Thank you! :)Lucianhttps://www.blogger.com/profile/11356757151478005098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-48953898184098583802010-05-05T21:58:41.569+03:002010-05-05T21:58:41.569+03:00Hello!
You have a very good blog!
Goodbye from Sp...Hello!<br />You have a very good blog!<br /><br />Goodbye from Spain,<br />RicardRicardhttps://www.blogger.com/profile/12103877989940358300noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-19263745993178450262010-04-16T11:58:35.977+03:002010-04-16T11:58:35.977+03:00cel mai rau imi pare ca se intareste imaginea cu r...cel mai rau imi pare ca se intareste imaginea cu rosberg peste schumacher. :( trebuia sa stea pe curu lui. pacatRiviOnzehttp://rivionze.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-51623716846259552982010-04-16T04:51:51.083+03:002010-04-16T04:51:51.083+03:00folosesc gaze comprimate, a caror presiune poate f...folosesc gaze comprimate, a caror presiune poate fi ajustata in parc ferme, intre calificari shi cursa....<br />este o chestie deshteapta la care nu s-a gindit nimeni... deja McLaren a declarat ca nu mai inceaerca sa dezvolte un proiect asemanator... curind vor incepe sa lucreze la mashinile pentru 2011....F1 jocker12https://www.blogger.com/profile/07816962397807362038noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-7414699146505697522010-04-15T22:35:57.176+03:002010-04-15T22:35:57.176+03:00Chestia asta a fost clarificata de FIA zilele trec...Chestia asta a fost clarificata de FIA zilele trecute: un astfel de sistem ar incalca regulamentul. <br /><br />Oricum, eu o vad ca pe o alta cautare a nodului din papura :) proces prin care trece orice masina care este suspect de rapida. Poate ca ceva exista acolo la masina aia, dar cei de la Red Bull au negat prea increzatori ca ar fi vorba de reglarea inaltimii.Lucianhttps://www.blogger.com/profile/11356757151478005098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-64190904361301195052010-04-15T22:05:03.062+03:002010-04-15T22:05:03.062+03:00shi in plus mai este shi ridicarea mashinii de la ...shi in plus mai este shi ridicarea mashinii de la sol, sistemul pentru care FIA a verificat pe Red Bull, la atentzionarea McLaren.... asta are legatura directa cu greutatea mashinii imediat dupa calificari, in timpul carora primii 10 folosesc acelashi set de pneuri cu care vor incepe cursa, insa doar un volum mic de carburant, pentru a se califica mai in fatza.... ashadar fara carburant mashinile au o ridicare de la sol, dupa care, inainte de cursa, rezervoarele sint umplute la maxim, ceea ce face ca, in conformitate cu cele mai simple legi ale fizicii, mashina sa se lase cam 10mm fatza de ceea ce a fost in calificari...<br />insa Red Bull a gasit metoda ca sa tzina mashina la aceeashi inaltzime.... shi celor de la McLaren le-au ieshit ochii din cap, deoarece aceeashi inaltzime aduce un uriash avantaj in calificari dar shi in timpul cursei, in fiecare viraj negociat....<br /><br />daca te vei uita pe statisticile fiecarei curse, McLaren shi Ferrari au cele mai rapide mashini in curse... Red Bull este cu aproape 10km/h mai lenta... astea sint datele pentru Sepang:<br />http://www.scribd.com/doc/29403382/Mal-Race-TrapF1 jocker12https://www.blogger.com/profile/07816962397807362038noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-10862504456050150952010-04-15T21:56:49.975+03:002010-04-15T21:56:49.975+03:00Multumesc pentru clarificari :)Multumesc pentru clarificari :)Lucianhttps://www.blogger.com/profile/11356757151478005098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-69916901493744756852010-04-15T21:49:18.760+03:002010-04-15T21:49:18.760+03:00corect
in engleza termenul este "reduces dra...corect<br /><br />in engleza termenul este "reduces drag"<br /><br />numai ca in viraje ai nevoie de "downforce" care este produsa in aerodinamica mashinii, adica de cit de tare apasa aerul pe monopost... fiindca mai exista shi partea mecanica, data de aderentza cauciucurilor (functzie de starea in care acestea se afla in timpul cursei) pe asfalt, care este un factor important pentru stabilitatea bolizilor in viraje...F1 jocker12https://www.blogger.com/profile/07816962397807362038noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-81081565312285668422010-04-15T20:37:22.123+03:002010-04-15T20:37:22.123+03:00Deci, aerul e preluat de acel orificiu si transpor...Deci, aerul e preluat de acel orificiu si transportat prin canal nu pe aripa ci dincolo de ea? Iar in cazul McLaren, prin actiunea pilotului, se inchide pur si simplu canalul? Recunosc, sunt putin cam batut in cap cand vine vorba de tehnica :)<br /><br />In termeni simpli, ce face sistemul asta, este sa micsoreze apasarea aerului pe aripa din spate, corect? Ceea ce inseamna viteza mai mare pe liniile drepte.Lucianhttps://www.blogger.com/profile/11356757151478005098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-25912550578445234172010-04-15T19:32:02.846+03:002010-04-15T19:32:02.846+03:00sistemele sint putzin diferite... adica cel dezvol...sistemele sint putzin diferite... adica cel dezvoltat de sauber nu este controlat de pilot.... despre williams , ferrari shi mercedes inca nu s-a publicat nimic..<br /><br />http://scarbsf1.wordpress.com/category/f-vent/<br /><br />daca citeshti cu atentzie vei vedea ca presiunea jetului arerului generat de canalul care ajunge sub aripa din spate, anuleaza turbulentzele care se creeaza in jurul acesteia, micshorind substantzial presiunea aerului pe aripa din spate....<br /><br />avantajul mclaren este ca in viraje, pilotul poate elibera deschiderea canalului de aer din interiorul cockpitului, restabilind rolul aerodinamic al aripii spate....F1 jocker12https://www.blogger.com/profile/07816962397807362038noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-76747312350124426852010-04-04T01:10:34.026+03:002010-04-04T01:10:34.026+03:00HAI McLAREN !!!! MAINE VICTORIE !HAI McLAREN !!!! MAINE VICTORIE !Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-66678477178387989992010-03-20T14:48:08.146+02:002010-03-20T14:48:08.146+02:00Da, sunt de acord. Multumesc.Da, sunt de acord. Multumesc.Lucianhttps://www.blogger.com/profile/11356757151478005098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-68091624117960436082010-03-20T14:18:51.644+02:002010-03-20T14:18:51.644+02:00Iti propun un schimb de voturi. Eu iti dau votul m...Iti propun un schimb de voturi. Eu iti dau votul meu la aceasta sectiune (imi place mult blogul tau) si tu imi dai votul la blog culinar, Arta culinara Doina.<br />Daca esti de acord, poti sa imi raspunzi aici:<br />http://nicuvar.wordpress.com/va-rog-un-vot-la-roblogfest/<br />Succes,<br />DoinaDoina Vargahttp://nicuvar.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-12951399326106189942010-03-15T11:39:03.014+02:002010-03-15T11:39:03.014+02:00Bietul Vettel. Ar fi fost o victorie plictisitoare...Bietul Vettel. Ar fi fost o victorie plictisitoare, dar superba pentru el. Si mai ales pentru Red Bull, care merg mai slab decat ne asteptam de la ei.Liviuhttp://formula1grandprix.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3990290524009308860.post-80128137556618921382010-03-12T10:21:25.693+02:002010-03-12T10:21:25.693+02:00http://f1romania.hi2.ro/viewpage.php?page_id=40 ...http://f1romania.hi2.ro/viewpage.php?page_id=40 GP Bahrain (practice, quali, race)Corleonenoreply@blogger.com