08 mai 2008

Sato si Davidson vor sa ramana in F1

Dupa ce micuta echipa japoneza Super Aguri s-a retras, cei doi piloti, Takuma Sato si Anthony Davidson au ramas fara un cockpit in Formula 1. Insa cei doi spun ca nu vor inca sa renunte la cariera de piloti F1.

Japonezul Takuma Sato, de 31 de ani, spune ca nu a avut timp sa isi caute un loc la alta echipa:

"In acest moment nu stiu ce se va intampla intrucat m-am concentrat doar pe ce faceam pana acum, sa pilotez pentru SAF1. Voi studia optiunile cu managerul meu si vom face un anunt la momentul potrivit.


Nu am nici o intentie sa renunt la Formula 1. Simt ca pot pilota foarte bine si vreau sa ofer mai mult suporterilor mei din Japonia si din intreaga lume, care au fost alaturi de mine intreaga mea cariera."

Sato este foarte recunoscator echipei care practic i-a relansat cariera, si ii pare rau pentru retragerea ei din campionat.

"Sunt foarte dezamagit ca Super Aguri a trebuit sa se retraga. Mi-am dat seama ca situatia devenise foarte dificila, dar speram ca partile implicate sa gaseasca o solutie. Din pacate asta nu s-a intamplat.

SA a fost intotdeauna o echipa mica dar cu o inima mare. Fiecare persoana e foarte implicata , sunt un grup de oameni profesionisti care faceau aproape imposibilul. Am un mare respect pentru Aguri-san (Aguri Suzuki) care a facut multe pentru noi, a muncit foarte mult pentru a mentine echipa."


Ca si coechipierul sau, Anthony Davidson nu vrea sa renunte la ce stie sa faca mai bine, si simte ca are niste treburi neincheiate in Formula 1.

"Nu e momentul potrivit al anului sa patesti asa ceva, dar voi reveni. Sunt foarte increzator in abilitatile mele la volan si sunt sigur ca va fi mai bine pentru mine in viitor. Vreau sa raman in F1. Aceasta este prioritatea mea pentru moment si pentru viitor, asta trebuie sa fac, pentru asta sunt antrenat. Vreau sa ma concentrez si sa prind o sansa sa o demonstrez.

Incepi sa realizezi cat de mult iubesti un lucru abia atunci cand iti este luat."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template