10 mai 2008

Declaratiile dupa calificari ale primilor 10 piloti

Felipe Massa: "Voi incerca sa fac din aceasta cea mai buna cursa posibila. Nu va fi usor pentru ca adversarii nostri sunt foarte competitivi si foarte aproape de noi. Dar vom incerca sa facem o cursa cat mai buna. Am facut un tur foarte bun. Nu am putut face acelasi lucru si in Q2 din cauza traficului, dar in Q3 am reusit sa imi pun pneurile in temperatura, l-am si depasit pe Alonso chiar daca nu eram in turul decisiv, pentru a fi sigur ca nu am probleme. In cea de-a doua incercare am imbunatatit putin, destul pentru a lua pole-ul. Sunt foarte fericit sa vin aici a treia oara cu Ferrari si sa iau al treilea pole-position. E un circuit extraordinar pentru mine, virajul 8 este foarte provocator, iar virajele in general sunt foarte tehnice. Ma bucur sa fiu aici, este o mare placere."


Heikki Kovalainen: "Am fost norocos ca am scapat cu bine din Spania, ultimele doua saptamani au fost unele foarte incarcate. Stiam ca atunci cand voi veni aici voi trece testul medical. Am fost foarte multumit de masina si sigur pe mine tot timpul. Turul meu in Q3 a fost curat si este placut sa plec de pe prima linie. Se pare ca am facut niste decizii bune in calificari. Va fi foarte inselator, foarte usor sa gresesti. Daca vantul sau conditiile meteo se schimba asta ne poate afecta."

Lewis Hamilton: "A fost o sesiune de calificari grea pentru mine. Am avut un tur fantastic in Q1, iar in Q2 m-am chinuit putin pe pneurile medium asa ca am optat pentru cele hard in Q3. Cred ca nu a fost o decizie buna. A doua iesire din Q3 a fost mult mai buna decat prima dar nu am fost indeajuns de rapid. Cred ca avem un pachet bun in acest weekend, eu si Heikki am aratat ca suntem acolo sus cu Ferrari si ii putem forta in cursa."

Kimi Raikkonen: "Evident as fi preferat sa fiu mai infata pe grila, dar aceasta pozitie nu este chiar sfarsitul lumii. Ceea ce conteaza este cursa. Avem de-a face cu o concurenta foarte puternica, ceea ce nu este o surpriza. Ca de obicei cantitatea de conbustibil intra in discutie, dar acest lucru se va clarifica abia maine la prima serie de opriri. Sunt putin dezamagit, am facut greseli in al doilea tur din Q3 , trebuie sa accept ca nu am intrat pe linia dreapta, in ultimul tur, prea corect si am pierdut viteza. Putem conta pe masina noastra maine, se comporta foarte bine pe distante lungi, vom incerca sa dam totul maine. Sa castigi nu e usor, dar voi incerca."

Robert Kubica: "Sunt multumit cu rezultatul meu din calificari si sper la o cursa buna. Asteptam putin mai multe dupa ce am terminat pe locul 2 in Q2, dar dupa realimentare, balansul masinii nu a fost bun in cateva viraje si masina era greu de controlat. Cu cantitatea mare de benzina am avut probleme si cu subvirarea. Acum analizam datele si incercam sa intelegem de ce."

Mark Webber: "Este placut sa fiu in pozitia a sasea dupa ce am dezamagit echipa ieri cu acea iesire in decor. Singurul inconvenient de azi e ca vom pleca de pe partea stanga a grilei, dar lasand la o parte asta, totul a mers bine. Sunt intr-o pozitie favorabila pentru incasarea unor puncte maine, totul este sa nu avem probleme si sa avem niste pit-stopuri bune. Va fi o cursa interesanta, echipa a facut o treaba buna, au reusit sa aduca ambele masini in top 10."

Fernando Alonso: "Astazi am intrat usor in Q3 si voi pleca in cursa de pe pozitia a saptea, ceea ce e mai mult sau mai putin unde ne asteptam sa fim, chiar daca cred ca puteam face putin mai bine. Pentru maine, startul va fi crucial, dar cred ca vom putea lupta pentru puncte. Impostant este sa nu uitam unde eram acum doua curse. Ne miscam inainte, asta este clar."

Jarno Trulli: "Nu sunt chiar multumit. Nu am putut seta masina corect si am avut probleme cu supra si subvirarea. Deci masina a fost greu de tinut in frau si nu am putut repeta timpii obtinuti la inceputul sesiunii. Poate ca vantul a fost de vine, dar a fost si cazul celorlalti. Suntem intr-un group foarte strans de echipe si trebuie sa impingem pentru un rezultat bun in cursa."

Nick Heidfeld: "Bineinteles nu sunt multumit cu pozitia a noua, dar pot vedea si partea pozitiva a acestei zile: a mers mult mai bine decat in antrenamente. A fost insorit si asta a ajutat la aducerea pneurilor in temperatura. Ultimul meu tur a fost foarte bun pana am ajuns in un ultimul sector unde am facut o greseala care m-a costat cam 3 zecimi de secunda. Cred ca pot avansa cateva locuri in cursa."

David Coulthard: "Sunt fericit sa fiu in primii 10 dupa problemele din ultimele doua cursa. Totusi am folosit toate pneurile medium, doua seturi in Q1 si doua in Q2, pentru ca nu am vrut sa imi asum nici uhn risc. Drept rezultat, avem o pozitie buna. Am facut doar o alergare in Q3 pentru a salva combustibil, masina era foarte grea."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template