25 mai 2008

Kimi: "Imi pare rau pentru Sutil"

Kimi Raikkonen spune ca ii pare rau pentru Adrian Sutil dupa ce l-a lovit pe acesta spre finalul cursei din Monte Carlo, si fortandu-l sa abandoneze.

Pilotul Force India era pe punctul sa termine pe locul al patrulea, fiind cea mai buna cursa a sa pana acum.

"Practic cred ca franele mele erau putin prea reci si am blocat spatele," declara Raikkonen. "Aproape am pierdut masina dar din nefericire l-am lovit pe el, si este pacat pentru ei pentru ca nu sunt prea des in pozitia de a termina in puncte. Si in plus e si Monaco, deci a fost mai greu pentru el decat pentru mine. Dar a fost un incident de cursa si nu m-am putut duce altundeva caci nu era loc suficient sa il evit, si nu am putut incetini."

Sutil, care in momentul cand a ajuns la boxe a inceput sa planga, este sigur ca Raikkonen nu a facut-o intentionat.

"A fost o cursa extraordinara cu un final foarte trist. Puteam sa termin pe locul 4, a fost un ghinion incredibil. Evident nu a facut nimic intentionat."


Dar stewarzii Marelui Premiu al Principatului Monaco au decis sa nu ia masuri in ce priveste accidentul, provocat evident de Kimi Raikkonen.

"Stewarzii au decis, dupa audierea ambilor piloti, ca nu este necesara luarea niciunei actiuni in ce priveste acest accident.", se arata intr-un comunicat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template