12 mai 2008

Interviu cu Felipe Massa

Felipe, iti place sa castigi din pole. Marele Premiu al Turciei este castigat mereu de cel care pleaca din pole. Totul a mers foarte bine pentru tine.
Este fantastic. Chiar a fost o cursa foarte grea, Lewis m-a impins foarte mult tot timpul. Apoi cand am oprit el era inca acolo si m-am gandit ca are putin combustibil. Apoi echipa mi-a confirmat ca are 3 opriri. Acest lucru m-a ajutat putin, el fiind foarte puternic si nu l-am putut tine in spate si m-a depasit. Dar am stiut strategia lui si am realizat ca inca am o sansa buna la victorie. A fost dificil dar am reusit de trei ori la rand aici in Turcia. Cred ca deja imi pot face si pasaport aici.

Ferrari a mers foarte bine pe ambele specificatii de pneuri, spre deosebire de restul echipelor care considera ca a fost ceva neobisnuit la ele, in ceea ce ii priveste.
Da, chiar am vorbit cu Kimi. A fost dificil de ales deoarece diferentele intre soft si hard nu au fost prea mari. Cele hard mi s-au parut foarte bune vineri, dar si cele soft au rezistat bine, si am hotarat sa le folosim pe cele soft. Dar apoi l-am vazut pe Lewis foarte rapid pe hard-uri si ne-am gandit ca poate am gresit putin. In ultima parte le-am ales pe cele hard si a fost intr-adevar o alegere excelenta.


Felipe, Monte Carlo GP arata foarte bine pentru Scuderia Ferrari Marlboro.
Da, cu siguranta anul trecut a fost ok. Am terminat pe locul 3 dar Mclaren au fost foarte puternici acolo. Am muncit foarte mult, chiar de anul trecut, la setarea pentru cursa de anul, deci speram sa avem o masina buna si o sansa la victorie. Chiar si sa fim pe podium este un rezultat foarte bun intrucat mereu dorim sa punctam cat mai mult. Stim ca Monte Carlo poate fi foarte inselator, in special fara tractiune controlata. Dar sper sa fiu foarte puternic si acolo.

Trei victorii in Turcia, este fantastic. Impresiile tale despre circuit?
Este nemaipomenit! Sa conduci aici este fantastic, este foarte satisfacator. Exista o varietate de viraje si de asemenea daca ai o masina buna cum am avut eu, este placut sa lupti pentru victorie si sa castigi. Este extraordinar sa vin aici, pe circuitul unde am castigat pentru prima data. Este intotdeauna special. Mi-e greu sa explic sentimentele dupa ce am castigat a treia oara.

Despre acea manevra de depasire. Cum a fost din punctul tau de vedere?
Am incercat sa intru putin pe interior dar l-am vazut pe Hamilton pregatit chiar sa iasa putin de pe circuit, si m-am gandit sa nu risc nefiind corect si poate sfarseam intr-un accident. Am incercat sa franez putin mai tarziu dar el era deja pe interior asa ca a fost usor sa treaca. Apoi cand a incercat sa treaca, l-am vazut langa mine si am zis "ok, du-te si vedem ce se intampla la boxe". A fost perfect si am vorbit cu inginerul meu care mi-a zis ca distanta imi este favorabila.

Aceasta victorie te-a propulsat din nou in lupta pentru titlu; ce crezi despre sansele tale la titlu acum?
Ei bine, sunt chiar acolo in lupta. Daca privim in urma la cursele trecute, Kimi a castigat o data, apoi eu, dupa care din nou Kimi si din nou eu. Este foarte strans, competitia este mare, dar dupa cateva curse simt ca pot fi competitiv oriunde si sunt fericit sa reduc distanta. Stim ca uneori catigi, alteori nu dar e important sa punctezi, asa cum a facut Kimi aici. Ajuta foarte mult sa iei puncte si sa fii competitiv in fiecare cursa pentru ca in ultimele curse sa vezi cine are sanse mai multe. Totul este sa termini cat mai bine in puncte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template