Bridgestone va ignora in Monaco noua sa regula pentru 2009, aceea de a furniza echipelor pneuri de o mare mare diferenta in ceea ce priveste compozitia.
Conform acestei reguli, pneurile pentru Principat ar trebui sa fie super-soft si medium, insa din cauza suprafetei de alta natura a circuitului, Bridgestone va aduce super-soft si soft.
"Va fi o schimbare in filosofia alocarii pneurilor din cauza caracteristicilor unice ale acestui ciruit neaderent. Asta inseamna ca vom aduce soft si super-soft, care sunt foarte apropiate in ceea ce priveste compozitia.", a confirmat Hirohide Hamashima, directorul diviziei sport al producatorului de pneuri.
Tot din Monaco, Bridgestone va introduce o compozitie diferita a pneurilor intermediare. Acest nou pneu este mai moale fata de versiunea curenta, si rolul lui va fi de a compensa aderenta pierduta prin schimbarea aerodinamicii in acest an.
"Noul nostru pneu intermediar va debuta in Monaco si va fi folosit pentru restul sezonului." a spus Hamashima.
Primele curse ale sezonului au reprezentat o baza de cunostinte pentru viitoarele tipuri de compozitii care vor fi folosite in restul GP-urilor din acest an, dovada fiind acest nou tip de pneu intermediar.
26 aprilie 2009
Soft si super-soft pentru Monaco
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu