03 aprilie 2009

Malaysia - prima zi

Primele doua sesiuni de antrenamente de la Sepang s-au incheiat. Prima dintre ele s-a terminat cu cele doua masini Williams pe primele doua pozitii, iar cea de-a doua sesiune a fost dominata de Ferrari.

Iata mai jos concluziile dupa prima zi.

Ferrari
Fiabilitatea este inca o problema pentru italieni, dupa problemele la sistemul KERS de pe masina lui Raikkonen, de dimineata. In a doua sesiune insa, si-au aratat competitivitatea ocupand cele doua pozitii fruntase, dupa ce au testat cu succes ambele tipuri de pneuri. In timp ce Kimi ramane precaut in ceea ce priveste restul weekendului, Felipe este increzator dupa ce pneurile soft au aratat o performanta promitatoare pe alergari lungi.

Red Bull
Sebastian Vettel ramane in top si in a doua sa cursa cu Red Bull. El a terminat pe locul al treilea in a doua sesiune, imediat in spetele celor doua Ferrari si spune ca a fost o zi buna pentru el azi. De asemenea, Mark Webber este si el multumit de masina insa asteapta mai mult pentru maine, dupa ce a terminat pe locul cinci in a doua sesiune de azi.

Williams
Ca si in Australia, Rosberg si Nakajima au impresionat cu dubla lor din prima sesiune de antrenamente in Malaysia. Ei au parcurs foarte multe tururi fiind in ambele sesiuni printre protagonisti. Nu sunt probleme in ceea ce priveste masina si se asteapta la calificari bune maine.

BrawnGP
Mai este de lucru in aceasta noapte la masina castigatoare din Australia, avand probleme cu franarea si balansul. In ciuda acestor probleme, ei sunt increzatori ca vor arata si aici o forma impresionanta. Barichello va primi o penalizare de cinci pozitii pe grila de start, dupa ce echipa i-a schimbat cutia de viteze.

McLaren
Dupa ce au fost descalificati din cursa de la Melbourne, McLaren au avut din nou un inceput de weekend nu prea bun. Desi s-a clasat inaintea lui Hamilton in cea de-a doua sesiune, Kovalainen se plange de stabilitatea masinii sale, dar a fost multumit de consistenta acesteia. Hamilton are o masina peste asteptarile sale, chiar daca nu e cea mai performanta din grila. Chiar daca inca are probleme cu aderenta, britanicul se declara fericit de balans.

Renault
Alonso nu a reusit sa stea prea mult pe cricuit azi din cauza infectiei la ureche si l-a lasat pe Piquet sa faca toata treaba pentru echipa franceza. Brazilianul este multumit de masina, desi mai este foarte mult de munca pentru a o imbunatati pentru maine. El a iesit in decor de dimineata din cauza unei probleme la roata. Aceasta defectiune este inca sub investigatia echipei.

Toyota
Echipa de pe locul al doilea in clasament nu a avut rezultate prea buna astazi in antrenamente. Trulli este insa optimist si crede ca o setare mai buna va face diferenta, iar Glock este increzator ca, la fel ca si in Australia, solutiile bune vor gi gasite la timp pentru calificarile de maine.

Toro Rosso
Sebastien Buemi a aratat azi o performanta care l-ar puitea duce in Q2 maine. El a fost mai rapid cu sase zecimi decat Bourdais. Francezul este multumit cu masina pe alergarile lungi, si ambii piloti cred ca pot fi aduse imbunatatiri considerabile in aceasta noapte.

Force India
Cu exceptia accidentului lui Fisichella de la finalul celei de-a doua sesiuni, echipa indiana a avut o zi fara probleme, desi dificila. Sutil se plange de subvirare iar Fisichella inca mai are de lucru la comportamentul masinii sale pe franare. Alergarile lungi il multumesc insa pe italian.

BMW-Sauber
Nu a fost o zi prea buna pentru BMW, in a doua sesiune Kubica terminand pe 17 si Heidfeld pe 20. Insa explicatia lor este ca s-au concentrat in exclusivitate pe pregatirile pentru cursa. Heidfeld a evaluat performantele masinii cu si fara sistemul KERS, urmand sa decida daca il va folosi si in restul weekendului sau nu.


Prima sesiune de antrenamente:

1. Rosberg AT&T Williams-Toyota (B) 1:36.260 27
2. Nakajima AT&T Williams-Toyota (B) 1:36.305 25
3. Button Brawn GP-Mercedes (B) 1:36.430 20
4. Barrichello Brawn GP-Mercedes (B) 1:36.487 22
5. Massa Ferrari (B) 1:36.561 21
6. Raikkonen Ferrari (B) 1:36.646 18
7. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:36.699 16
8. Webber Red Bull-Renault (B) 1:36.703 23
9. Vettel Red Bull-Renault (B) 1:36.747 25
10. Glock Toyota (B) 1:36.980 27
11. Trulli Toyota (B) 1:36.982 26
12. Fisichella Force India-Mercedes (B) 1:37.025 20
13. Kubica BMW Sauber (B) 1:37.039 18
14. Piquet Renault (B) 1:37.199 20
15. Sutil Force India-Mercedes (B) 1:37.241 18
16. Alonso Renault (B) 1:37.395 12
17. Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:37.634 22
18. Heidfeld BMW Sauber (B) 1:37.640 17
19. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:38.022 19
20. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:38.483 7


A doua sesiune de antrenamente:

1. Raikkonen Ferrari (B) 1:35.707 40
2. Massa Ferrari (B) 1:35.832 38
3. Vettel Red Bull-Renault (B) 1:35.954 40
4. Rosberg AT&T Williams-Toyota (B) 1:36.015 39
5. Webber Red Bull-Renault (B) 1:36.026 36
6. Barrichello Brawn-Mercedes (B) 1:36.161 37
7. Button Brawn-Mercedes (B) 1:36.254 31
8. Nakajima AT&T Williams-Toyota (B) 1:36.290 35
9. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:36.397 40
10. Piquet Renault (B) 1:36.401 35
11. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:36.515 30
12. Trulli Toyota (B) 1:36.516 34
13. Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:36.628 32
14. Glock Toyota (B) 1:36.639 29
15. Alonso Renault (B) 1:36.640 20
16. Sutil Force India-Mercedes (B) 1:36.875 36
17. Kubica BMW-Sauber (B) 1:37.267 38
18. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:37.278 30
19. Fisichella Force India-Mercedes (B) 1:37.432 27
20. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:37.930 37

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template