25 aprilie 2009

Brawn pierde trenul?

Echipa care facea senzatie la inceputul sezonului pare ca incepe sa ramana in urma. BrawnGP va pleca maine de pe locurile patru si sase in Marele Premiu al Bahreinului.

Nimeni nu parea ca poate tine pasul cu noua echipa a lui Ross Brawn in primele doua curse ale sezonului, cand Jenson Button a castigat ambele GP-uri din Australia si Malaysia. In China au fost batuti doar de cei doi piloti ai echipei Red Bull, iar acum si de cei doi de la Toyota, dar si de Vettel de la Red Bull. Incet dar sigur s-ar parea ca liderii clasamentelor incep sa piarda teren, dupa doar trei curse.

Asta intr-un moment in care celelalte echipe incep sa isi revina. McLaren au aratat deja un ritm mai bun inca din China, cand cei doi piloti au terminat in urma lui Barichello, iar Ferrari vor veni cu upgrade-uri majore in Barcelona, desi arata ceva mai bine deja din aceatsa cursa. Renault dau semne ca noul difuzor chiar ii poate propulsa mai in fata.

In ceea ce priveste greutatea masinilor de la startul de maine, diferenta nu este prea mare fata de masinile Toyota, doar 4 kilograme in plus pentru BrawnGP, adica 2 tururi in plus fata de masinile japoneze.

Jenson Button este ingrijorat si se teme ca podiumul nu este o tinta realista pentru maine. "Sunt foarte surprins. Nu este vorba doar de masinile Toyota, este vorba de ritmul nostru. Tinteam un pole-position azi dar din nefericire nu a fost o sesiune de calificari prea buna pentru noi. Luptam cu aderenta slaba la iesirea din viraje si am blocat rotile intreaga sesiune. In comparatie cu restul masinilor nu mai avem ritmul pe care il aveam in primele curse."

Cu toate acestea, liderul clasamentului spera ca ritmul de cursa va fi mai bun si ca isi va putea pastra locul patru pana la finalul cursei, fiind ingrijorat ca "baietii cu KERS" din spatele sau ar putea pune probleme.

Ross Brawn crede ca temperaturile ceva mai scazute care se anunta pentru maine pot fi benefice pentru ritmul masinilor si pentru menajarea pneurilor.

Asadar, tinta echipei BrawnGP pentru cursa de maine este clasarea in puncte, nicidecum o victorie sau cel putin un podium, asa cum era cazul in primele curse.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template