In acest weekend se va desfasura a treia cursa a campionatului, iar acum ca scandalul cu difuzoarele a fost incheiat, Brawn GP ramane favorita.
Situatia in clasament
Inceputul de sezon a adus cateva surprize in ceea ce priveste ordinea din grila. Brawn-Mercedes a dominat primele doua curse si este cea mai rapida masina in acest moment. Button a fost omul care a transformat acest fapt in doua victorii consecutive, in timp ce coechipierul sau, Barichello nu a reusit sa ii faca fata britanicului. Cateva erori combinate cu alti factori l-au lasat pe brazilian la 5 puncte in urma lui Button.
Pana acum, echipa care a parut capabila sa ii faca fata masinii lui Ross Brawn a fost Toyota. Atat Jarno Trulli cat si Timo Glock sunt extrem de fericiti sa aiba la dispozitie o masina atat de competitiva. Ce le lipseste japonezilor este o victorie, iar aceasta tinta ar putea fi atinsa cat de curand. In primele doua curse s-au aflat pe podium, cu doua locuri trei obtinute unul de Trulli in Australia si celalalt de Glock in Malaysia.
La polul opus se afla cele doua echipe care anul trecut se luptau pentru titlu. Ferrari a parut ca poate lupta pentru primele cinci locuri insa punctele au intarziat sa apara. La McLaren situatia nu este prea roz. Desi au un punct in clasament, englezii au avut probleme atat pe circuit, unde le lipseste aderenta, dar si in afara acestuia, din cauza asa-numitului "liargate". Nici nu s-a instalat bine pe scaunul lasat de Ron Dennis, ca Martin Whitmarsh s-a si vazut in situatia sa dea explicatii in fata FIA.
Atat Ferrari cat si McLaren spera ca in China sa se apropie de echipele care au preluat controlul in fruntea clasamentului.
Al saselea an in China
In 2009 China va gazdui pentru al saselea an o cursa de Formula 1.
Primul castigator aici a fost Rubens Barichello, in 2004 fiind pilot Ferrari. Coechipierul sau, Michael Schumacher infrunta in acea zi una din cele mai grele curse ale sale. Germanul a plecat de pe linia boxelor si a terminat pe locul al 12lea, la un tur in urma. Aceasta a fost prima sa cursa fara puncte din 1999.
In 2005, Fernando Alonso a adus echipei Renault victoria dar si primul Titlu Mondial. Aceasta a fost ultima cursa pentru echipele Minardi, BAR, Jordan si Sauber.
In 2006, Michael Schumacher a castigat aici ultima sa cursa, inainte de retragere. Tot atunci, germanul s-a aflat pentru ultima data in fruntea Clasamentului Pilotilor.
Kimi Raikkonen a castigat in 2007, in primul sau an cu Ferrari. Sperantele lui Hamilton de a castiga titlul in primul sau sezon in F1 s-au evaporat atunci cand a ramas blocat in nisipul de la intrarea la boxe, cu pneurile complet uzate.
Opusul s-a intamplat in 2008 cand Hamilton a pus o mana pe trofeul de campion o data cu victoria din China. Massa a terminat pe locul doi dupa ce coechipierul sau s-a lasat depasit la finalul liniei drepte, in speranta ca brazilianul va ramane in cursa pentru titlu.
Situatia in clasament
Inceputul de sezon a adus cateva surprize in ceea ce priveste ordinea din grila. Brawn-Mercedes a dominat primele doua curse si este cea mai rapida masina in acest moment. Button a fost omul care a transformat acest fapt in doua victorii consecutive, in timp ce coechipierul sau, Barichello nu a reusit sa ii faca fata britanicului. Cateva erori combinate cu alti factori l-au lasat pe brazilian la 5 puncte in urma lui Button.
Pana acum, echipa care a parut capabila sa ii faca fata masinii lui Ross Brawn a fost Toyota. Atat Jarno Trulli cat si Timo Glock sunt extrem de fericiti sa aiba la dispozitie o masina atat de competitiva. Ce le lipseste japonezilor este o victorie, iar aceasta tinta ar putea fi atinsa cat de curand. In primele doua curse s-au aflat pe podium, cu doua locuri trei obtinute unul de Trulli in Australia si celalalt de Glock in Malaysia.
La polul opus se afla cele doua echipe care anul trecut se luptau pentru titlu. Ferrari a parut ca poate lupta pentru primele cinci locuri insa punctele au intarziat sa apara. La McLaren situatia nu este prea roz. Desi au un punct in clasament, englezii au avut probleme atat pe circuit, unde le lipseste aderenta, dar si in afara acestuia, din cauza asa-numitului "liargate". Nici nu s-a instalat bine pe scaunul lasat de Ron Dennis, ca Martin Whitmarsh s-a si vazut in situatia sa dea explicatii in fata FIA.
Atat Ferrari cat si McLaren spera ca in China sa se apropie de echipele care au preluat controlul in fruntea clasamentului.
Al saselea an in China
In 2009 China va gazdui pentru al saselea an o cursa de Formula 1.
Primul castigator aici a fost Rubens Barichello, in 2004 fiind pilot Ferrari. Coechipierul sau, Michael Schumacher infrunta in acea zi una din cele mai grele curse ale sale. Germanul a plecat de pe linia boxelor si a terminat pe locul al 12lea, la un tur in urma. Aceasta a fost prima sa cursa fara puncte din 1999.
In 2005, Fernando Alonso a adus echipei Renault victoria dar si primul Titlu Mondial. Aceasta a fost ultima cursa pentru echipele Minardi, BAR, Jordan si Sauber.
In 2006, Michael Schumacher a castigat aici ultima sa cursa, inainte de retragere. Tot atunci, germanul s-a aflat pentru ultima data in fruntea Clasamentului Pilotilor.
Kimi Raikkonen a castigat in 2007, in primul sau an cu Ferrari. Sperantele lui Hamilton de a castiga titlul in primul sau sezon in F1 s-au evaporat atunci cand a ramas blocat in nisipul de la intrarea la boxe, cu pneurile complet uzate.
Opusul s-a intamplat in 2008 cand Hamilton a pus o mana pe trofeul de campion o data cu victoria din China. Massa a terminat pe locul doi dupa ce coechipierul sau s-a lasat depasit la finalul liniei drepte, in speranta ca brazilianul va ramane in cursa pentru titlu.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu