Circuitul de la Shanghai, desenat de celebrul arhitect Herman Tilke, contine sapte viraje de stanga si sapte de dreapta. Cele mai bune puncte de depasire sunt in primul virajsi la capatul liniei drepte. Aceasta masoara un kilometru si este cea mai lunga linie dreapta din calendar.Viteza maxima atinsa aici ajunge pana la 330 km/h.
Distanta unui tur: 5.451km
Distanta cursei: 56 de tururi (305.066km)
Recordul circuitului: Michael Schumacher - 1:32.238 (Ferrari, 2004)
Pole Position 2008: Lewis Hamilton (McLaren) - 1:36.303
Un tur de circuit
Dupa linia de start/sosire pilotii ajung intr-un complex de viraje foarte inselator. Dupa primul viraj, unul lung de dreapta, se ajunge imediat in al doilea, tot de dreapta, insa mai strans, la iesirea caruia trebuie sa se franeze pentru cel de-al treilea, unul foarte lent, de stanga. Se accelereaza apoi pe o linie dreapta care duce in virajul numarul 6, un ac de par de dreapta.
Cateva viraje rapide preced doua viraje de stanga, 9 si 10. Urmeaza o linie scurta, la capatul careia se afla un complex de viraje asemanator cu primul. Iesirea de aici este foarte importanta pentru a purta cat mai multa viteza de top pe cea mai lunga linie dreapta a sezonului. La capatul acesteia va fi cea mai buna oportunitate de depasire, in virajul 14, un ac de par foarte lent, de dreapta.
Ultimul viraj al circuitului este unul de stanga, foarte rapid, insa unde cea mai mica inexactitate se taxeaza printr-o vizita a zonei de siguranta, foarte generoasa de altfel.
Aceasta combinatie de viraje lente si rapide dar si, mai ales, existenta acelei linii extrem de lungi, va face din setarea masinii o adevarata arta. Pentru a fi competitive, echipele au nevoie de viteza de top, o stabilitate foarte buna in viraje dar, in acelasi timp, de o utilizare cat mai atenta a pneurilor.
Programul weekendului din China
Vineri: Prima sesiune de antrenamente (05:00, ora Romaniei )
A doua sesiune de antrenamente (09:00, ora Romaniei)
Sambata: A treia sesiune de antrenamente (07:00, ora Romaniei)
Calificari (09:00, ora Romaniei)
Duminica: Cursa (10:00, ora Romaniei)
Distanta cursei: 56 de tururi (305.066km)
Recordul circuitului: Michael Schumacher - 1:32.238 (Ferrari, 2004)
Pole Position 2008: Lewis Hamilton (McLaren) - 1:36.303
Un tur de circuit
Dupa linia de start/sosire pilotii ajung intr-un complex de viraje foarte inselator. Dupa primul viraj, unul lung de dreapta, se ajunge imediat in al doilea, tot de dreapta, insa mai strans, la iesirea caruia trebuie sa se franeze pentru cel de-al treilea, unul foarte lent, de stanga. Se accelereaza apoi pe o linie dreapta care duce in virajul numarul 6, un ac de par de dreapta.
Cateva viraje rapide preced doua viraje de stanga, 9 si 10. Urmeaza o linie scurta, la capatul careia se afla un complex de viraje asemanator cu primul. Iesirea de aici este foarte importanta pentru a purta cat mai multa viteza de top pe cea mai lunga linie dreapta a sezonului. La capatul acesteia va fi cea mai buna oportunitate de depasire, in virajul 14, un ac de par foarte lent, de dreapta.
Ultimul viraj al circuitului este unul de stanga, foarte rapid, insa unde cea mai mica inexactitate se taxeaza printr-o vizita a zonei de siguranta, foarte generoasa de altfel.
Aceasta combinatie de viraje lente si rapide dar si, mai ales, existenta acelei linii extrem de lungi, va face din setarea masinii o adevarata arta. Pentru a fi competitive, echipele au nevoie de viteza de top, o stabilitate foarte buna in viraje dar, in acelasi timp, de o utilizare cat mai atenta a pneurilor.
Programul weekendului din China
Vineri: Prima sesiune de antrenamente (05:00, ora Romaniei )
A doua sesiune de antrenamente (09:00, ora Romaniei)
Sambata: A treia sesiune de antrenamente (07:00, ora Romaniei)
Calificari (09:00, ora Romaniei)
Duminica: Cursa (10:00, ora Romaniei)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu