18 aprilie 2009

Grila de start din China

Timo Glock a schimbat cutia de viteze si va pleca maine de pe pozitia 19, in urma penalizarii cu cinci locuri pe grila de start. Iata cum va arata aceasta grila modificata:



1 Vettel
                2 Alonso

3 Webber
                4  Barrichello

5 Button
                6 Trulli

7 Rosberg
                8 Räikkönen

9 Hamilton
                10 Buemi

11 Heidfeld
                12 Kovalainen

13 Massa
                14 Nakajima

15 Bourdais
                16 Piquet

17 Kubica
                18 Sutil

19 Glock
                20 Fisichella


Strategii
Conform listei publicata de FIA cu greutatile masinilor, primii trei vor avea maine cele mai usoare masini. Renaultul lui Fernando Alonso va avea 637 de kilograme la startul cursei, in timp ce Vettel, detinatorul pole-ului va avea cu 7 kilograme in plus, iar Webber inca doua fata de coechipierul sau.

Cea mai grea masina va fi a lui Nelsinho Piquet, 697 kg, aceeasi greutate avand si McLaren-ul lui Kovalainen.

Masinile Brawn se afla undeva la jumatatea clasamentuui greutatilor. Bolidul lui Button are 659kg iar Barichello este ceva mai greu, 661kg.

Kimi Raikkonen si Lewis Hamilton s-au clasat pe 8 respectiv 9 in calificari, cu masini destul de incarcate. 673 de kg cantareste Ferrari-ul finlandezului in timp ce Hamilton are un McLaren mai greu cu 6 kg. Va fi interesant de urmarit parcursul celor doi.

Vettel este ingrijorat
Desi a adus primul pole pentru Red Bull, Sebastian Vettel este ingrijorat in ceea ce priveste fiabilitatea masinii sale.

Atat el cat si Webber au avut probleme la diferential in antrenamentele libere, iar in cazul lui Vettel, problema a aparut si in Q1. Germanul spera ca echipa sa rezolve problema peste noapte.

Era mai bine cu KERS
Felipe Massa crede ca lucrurile stau mai prost fara sistemul KERS pe masina. "Neavand KERS-ul pe masina este un handicap, in special pentru mine. O echipa ca Ferrari nu isi permite sa intre in ultima parte a calificarilor doar cu o masina."

Raikkonen vrea ca echipa sa munceasca si mai mult la masina pentru a putea urca in topul Formulei 1 din nou. "Masina nu se manevreaza rau insa nu suntem suficient de rapizi.", a declarat finlandezul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template