Regulamentul Tehnic pentru 2010 a fost revizuit in cadrul intalnirii WMSC de miercuri. Iata, pe scurt, ceea ce s-a propus:
- greutatea minima a masinilor va creste de la 605 la 620 de kg;
- realimentarea in timpul curselor este interzisa;
- incalzitoarele de pneuri sunt interzise.
Iar echipele care opteaza pentru bugetul redus vor avea mai multe avantaje, printre care:
- numarul motoarelor folosite intr-un sezon va fi nelimitat (celelalte vor putea folosi doar 8 pe sezon);
- turatiile nu vor fi limitate (celelalte vor avea o limita de 18.000 rpm)
- numarul de cutii de viteze va fi nelimitat (celelalte vor avea o limita de 1 cutie la fiecare 4 curse);
- aripi fata si spate flexibile (celelalte vor avea voie doar cu aripa fata);
- puterea sistemului KERS va fi de 160 CP (celelalte vor avea 80 CP, la fel ca si in 2009);
- utilizare nelimitata a tunelului aerodinamic de marime normala (celelalte vor putea folosi unul cu 40% mai mic, la o viteza de 50 m/s).
- greutatea minima a masinilor va creste de la 605 la 620 de kg;
- realimentarea in timpul curselor este interzisa;
- incalzitoarele de pneuri sunt interzise.
Iar echipele care opteaza pentru bugetul redus vor avea mai multe avantaje, printre care:
- numarul motoarelor folosite intr-un sezon va fi nelimitat (celelalte vor putea folosi doar 8 pe sezon);
- turatiile nu vor fi limitate (celelalte vor avea o limita de 18.000 rpm)
- numarul de cutii de viteze va fi nelimitat (celelalte vor avea o limita de 1 cutie la fiecare 4 curse);
- aripi fata si spate flexibile (celelalte vor avea voie doar cu aripa fata);
- puterea sistemului KERS va fi de 160 CP (celelalte vor avea 80 CP, la fel ca si in 2009);
- utilizare nelimitata a tunelului aerodinamic de marime normala (celelalte vor putea folosi unul cu 40% mai mic, la o viteza de 50 m/s).
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu