Dupa nenumarate intalniri, atat intre echipe cat si intre asociatia acestora (FOTA) si Federatia Internationala de Automobile, cele doua parti par sa ajunga la un consens.
Solutia salvatoare ar putea fi folosirea masinilor 'de client' de catre noile echipe care vor sa intre in F1 din 2010, si un buget minim de 100 de milioane de euro, urmand ca din 2011 acesta sa scada si mai mult.
La ultima intalnire, care a avut loc astazi la Londra, Max Mosley, presedintele FIA, a dat de inteles ca acest compromis, propus de McLaren-Mercedes, ar putea fi solutia pentru incheierea actualei crize din Formula 1.
Toate echipele, cu exceptia Williams, care alearga in acest an au promis ca nu semneaza participarea in 2010 daca regulamentul initial propus de FIA nu va fi modificat. Pentru ca Williams a incalcat aceasta intelegere interna a FOTA, echipa britanica a fost 'suspendata temporar' din cadrul asociatiei.
Solutia salvatoare ar putea fi folosirea masinilor 'de client' de catre noile echipe care vor sa intre in F1 din 2010, si un buget minim de 100 de milioane de euro, urmand ca din 2011 acesta sa scada si mai mult.
La ultima intalnire, care a avut loc astazi la Londra, Max Mosley, presedintele FIA, a dat de inteles ca acest compromis, propus de McLaren-Mercedes, ar putea fi solutia pentru incheierea actualei crize din Formula 1.
Toate echipele, cu exceptia Williams, care alearga in acest an au promis ca nu semneaza participarea in 2010 daca regulamentul initial propus de FIA nu va fi modificat. Pentru ca Williams a incalcat aceasta intelegere interna a FOTA, echipa britanica a fost 'suspendata temporar' din cadrul asociatiei.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu