Motivul? In acea perioada contractul sau nu era inca prelungit la Renault si a acceptat acest lucru pentru a-si salva cariera. A ramas, insa, doar pentru o jumatate de sezon.
Piquet a declarat ca a primit indicatii exacte despre momentul accidentului si a fost ales locul unde nu exista macarale - la iesirea din virajul 11, in turul 13 - drept urmare Safety Car-ul a fost nevoit sa isi faca aparitia pe circuit. In timpul cursei, Alonso - care a plecat de pe locul 15 - a intrat la boxe foarte devreme, iar dupa accident el a fost liderul cursei, in timp ce restul pilotilor au intrat la realimentare. Spaniolul a castigat cursa, insa a insistat ca nu a stiut de acest plan.
De asemenea, Renault au refuzat sa comenteze, insa Symonds a spus ca intalnirea a avut loc dar a fost doar o simpla conversatie si nu planificarea acestei actiuni.
FIA a angajat firma de investigatii Quest - aceeasi care l-a ajutat pe Max Mosley in scandalul cu News Of The World - care pretind ca detin alte probe. In virajul 11 Piquet a ridicat in fiecare tur piciorul de pe acceleratie pentru a preveni un accident din cauza aderentei scazute, insa turul 13 a facut exceptie si brazilianul a tinut piciorul pe acceleratie. De asemenea, el a intrebat in ce tur se afla, chiar daca mai avea 10 tururi pana la oprirea la boxe programata.
O audiere in acest caz este programata pentru 21 septembrie, iar daca Renault este gasita vinovata, risca excluderea din Formula 1.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu