In timp ce cazul accidentului lui Piquet din Singapore 2008 continua, mai multe dovezi scapa in media. Saptamana aceasta este vorba de o copie a dialogului radio dintre membrii echipei Renault, dinainte si din timpul perioadei de Safety Car.
In urma studierii mai multor dovezi, oficialii FIA cred ca Alonso si alti ingineri nu au stiut nimic despre planul pus la punct inainte de cursa. Ba mai mult, ei nu au reusit sa isi dea seama daca Briatore a fost implicat in vreun fel. Tot ce se stia in cadrul echipei era ca Alonso urma sa mearga pe o strategie foarte 'agresiva', probabil una cu trei opriri, asa cum reiese din conversatiile radio.
"Strategia Renault a fost agresiva si oarecum neobisnuita insa stewarzii au ajuns la concluzia ca alti membrii ai echipei, inafara de Piquet, Symonds si probabil Briatore, nu au fost la curent cu planul accidentului.", se arata intr-un document al FIA.
Se pare ca stewarzii l-au gasit pe Pat Symonds ca principal personaj in ceea ce priveste accidentul, iar inginerii si Alonso stiau ca merg pe o strategie cu trei opriri, dar care urma sa fie schimbata din cauza unei neutralizari 'neprevazute'.
Aici este comunicarea radio scapata in presa.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu