Cel mai rapid timp al saptamanii de teste de la Silverstone a fost scos de Lewis Hamilton in ultima zi. Desi vantul a afectat comportarea masinilor, si in ciuda ploii scurte de marti, echipele au parcurs foarte multi kilometri importanti in aceste trei zile.
Ferrari s-a axat pe dezvoltarea unor noi componente aerodinamice si solutii mecanice pentru monopostul F2008. Felipe Massa a fost in primele doua zile, iar Raikkonen in cea de-a treia. In prima zi, Massa a fost cel mai rapid, in ciuda unei opriri pe circuit, spre finalul zilei, iar in cea de-a doua zi a fost abia al saptelea. Raikkonen a reusit sa urce pe 3 in ultima zi. Dupa aceste teste echipa este increzatoare ca a facut un pas inainte, si se asteapta la o cursa buna weekendul viitor.
La BMW, Kubica si Heidfeld s-au concentrat pe partea aero si pe setarile pentru cursa. In ultima zi, Heidfeld a efectuat de asemenea niste tururi de testare a pneurilor. Desi nu a fost la inaltimea rivalilor, masina BMW pare mai bine pusa la punct fata de cum a fost in Franta.
McLaren au aratat ca, desi Silverstone este un circuit tipic Ferrari, nu renunta fara lupta, setand cele mai rapide tururi in ultimele doua zile, cu Kovalainen si Hamilton la volanul MP4-23-ului. Marti, Heikki a testat noul combustibil Mobil 1, dar si noi parti aero, incluzand o noua aripa fata. De asemenea, miercuri si joi s-a pus accent pe fiabilitatea noilor componente mecanice, dar si pe setarile pentru cursa.
Renault l-a avut pe Piquet in primele doua zile pe circuit, si pe Alonso in ultima zi, pregatind Marele Premiu al Marii Britanii. Ei s-au axat pe setarea generala a masinii, dar si pe evaluarea pneurilor.
Acelasi lucru si la Williams. Rosberg si Nakajima au fost la datorie, lucrand pentru cursa de casa a echipei. Setarea generala a fost la baza, sperand ca pot sa revina in puncte.
La Red Bull, dupa o prima zi foarte buna, problemele electrice au inceput sa apara miercuri, iar o coliziune intre Glock si Coulthard joi, l-a privat pe scotian de tururi pretioase, Dar in restul timpului echipa s-a axat pe partea aerodinamica si mecanica, dar si pregatirea cursei si evaluarea pneurilor.
Toyota a fost una din cele doua echipe care si-au scos pilotul de teste pe circuit, Kobayashi fiind in cockpit marti. Echipa a lucrat la partea aerodinamica, masina aratand un ritm foarte bun, fiind pe locul doi atat miercuri cat si joi, in mainile pilotilor principali.
Marti, Toro Rosso nu a reusit sa parcurga decat 10 tururi din cauza unei probleme tehnice. In urmatoarea zi, echipa a fost preocupata de suspensie, frane si directie, iar joi de setarea masinii si evaluarea materialelor pentru frane.
Honda a venit aici cu un upgrade aerodinamic important. Chiar si asa, cei doi piloti ai echipei au ocupat tot locurile codase ale clasamentelor. Pe langa partea aero, echipa s-a mai concentrat pe setarea generala si pe pneuri.
Force India a venit cu cel mai important upgrade aerodinamic din aceasta saptamana, in speranta ca vor veni mai aproape de prima jumatate a plutonului. Liuzzi, Fisichella si Sutil si-au impartit cele trei zile, si s-au concentrat pe noile componente si pe setarea masinii.
27 iunie 2008
Rezumatul testelor de la Silverstone
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu