26 iunie 2008

Fisichella la spital dupa accident

Giancarlo Fisichella a continuat testele pentru Force India ieri la Silverstone. Insa programul a fost intrerupt in scurt timp din cauza unui accident puternic. Italianul a intrat cu viteza in barierele din virajul Becketts.

Din cauza vantului puternic de pe circuit, care ingreuna manevrabilitatea masinii, Fisico a fost prins pe picior gresit in unul din cele mai rapide viraje de pe circuitul englez. Pagubele la monopostul sau au fost atat de mari incat nu a mai putut fi reparat la timp, pentru inca o iesire.

Giancarlo a scapat teafar din accident, dar a fost dus la spital pentru teste.

"Este pacat ca nu am putut alerga mai mult dupa-amiaza, intrucat dimineata totul parea sa functioneze bine. Masina parea foarte rapida chiar daca balansul nu era unul multumitor din cauza vantului. Din pacate am cazut in capcana unei schimbari de aderenta si de balans, iesind in virajul Becketts si lovind barierele de protectie. Nu am patit absolut nimic, dar nu am luat mainile de pe volan, si acum medicii in fac teste sa vada daca incheieturile mele sunt ok.", declara Fisichella.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template