08 iunie 2008

Hamilton isi cere scuze

Lewis Hamilton i-a cerut scuze rivalului sau, Kimi Raikkonen si a recunoscut ca pur si simplu a vazut lumina rosie a semaforului prea tarziu.

Hamilton, Kubica, Rosberg , Raikkonen si Alonso au oprit in acelasi timp la boxe iar Raikkonen si Kubica au fost primii care au iesit. Ei s-au oprit unul langa altul la semnalizarea rosie a semaforului de la iesire dar Hamilton nu a putut opri la timp si a intrat in spatele lui Raikkonen.

"Am intrat la boxe, nu a fost o oprire prea buna si apoi i-am vazut pe cei doi in fata mea luptandu-se pe linia spre iesire. Incercam sa nu ma implic. Am vazut lumina rosie dar intre timp ei deja se oprisera si era prea tarziu sa mai evit.

Nu este tocmai un incident de cursa dar este un mare ghinion. Era altceva daca intram in perete si eram suparat pe mine. Ii cer scuze lui Kimi pentru ca i-am stricat cursa dar lucruri dinastea se mai intampla.

Eram foarte rapid, dar poate data viitoare...", declara britanicul pentru ITV.



Accidentul dintre Hamilton si Raikkonen:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template