FIA obliga echipele sa rigidizeze acel 'pod' aflat pe aripa din fata a monoposturilor, inaintea cursei din acest weekend de la Montreal. Inginerii vor trebui sa monteze niste suporturi care sa opreasca miscarea acelor elemente la viteze mari.
In acest moment echipele care folosesc acest tip de aripa sunt McLaren, Toro Rosso, Toyota, Renault, Red Bull, si Williams; insa doar Renault au un asemenea dispozitiv plasat central, care impiedica miscarea aripii.
Aceasta masura a fost luata dupa Marele Premiu al Turciei, unde imaginile on-board cu cateva din aceste aripi aratau ca acestea flexeaza, in special pe liniile drepte. FIA se asigura in acest caz ca echipele nu vor folosi un avantaj neregulamentar de pe urma acestor dispozitive, in principal in Montreal, acolo unde pot avea o influenta foarte mare.
Mai jos se poate vedea cum flexeaza aceste dispozitive nefixate:
3 comentarii:
lucian, de acord ca flexeaza, dar video-ul e dinainte de a se da fia la ei si a le impune sa faca aripile mai rigide. cred ca e vorba de mclaren-ul din 2007, primul cu aripa bridge
de anul trecut nu cred ca e ...pentru ca circuitul pare a fi cel din Bahrain, si in 2007 in Bahrain nu aveau aripa asta montata. Eu cred ca e din antrenamentele de vineri din Bahrain 2008, pentru ca video-ul e pus pe youtube pe 4 aprilie. Dar oricum nu cred ca e mare diferenta intre cele de anul trecut si cele de anul asta. :)
cred ca m-am inselat si ai dreptate :)
Trimiteți un comentariu