Pedro de la Rosa a fost cel mai rapid pilot in ultima zi de teste de la Jerez. Spaniolul a completat 90 de tururi astazi, insa cel mai ocupat a fost Glock, cu 111 tururi parcurse.
Nick Heidfeld a fost al doilea cel mai rapid, in fata unui Lucas di Grassi care a reusit sa impresioneze echipa Renault. Sebastian Vettel a revenit la Toro Rosso setand al patrulea timp al zilei, in fata posibilului inlocuitor al sau din 2009, Sebastien Buemi, aflat astazi la datorie pentru Red Bull.
"A fost o zi foarte agitata pentru ca am lucrat pentru mai multe tipuri de circuite, din cele care urmeaza. Am facut foarte multe tururi si am incheiat programul fara probleme.
Vremea a fost buna, insa ploaia cazuta ieri pe noua suprafata a circuitului a facut ca zona din afara liniei ideale sa fie foarte murdara si inselatoare. Chiar si asa am reusit sa strangem informatii utile pentru ultimele curse ale sezonului.", declara Timo Glock.
Nick Heidfeld a fost al doilea cel mai rapid, in fata unui Lucas di Grassi care a reusit sa impresioneze echipa Renault. Sebastian Vettel a revenit la Toro Rosso setand al patrulea timp al zilei, in fata posibilului inlocuitor al sau din 2009, Sebastien Buemi, aflat astazi la datorie pentru Red Bull.
"A fost o zi foarte agitata pentru ca am lucrat pentru mai multe tipuri de circuite, din cele care urmeaza. Am facut foarte multe tururi si am incheiat programul fara probleme.
Vremea a fost buna, insa ploaia cazuta ieri pe noua suprafata a circuitului a facut ca zona din afara liniei ideale sa fie foarte murdara si inselatoare. Chiar si asa am reusit sa strangem informatii utile pentru ultimele curse ale sezonului.", declara Timo Glock.
Timpii ultimei zile de teste a sezonului 2008:
1. Pedro De La Rosa McLaren 1:18.992
2. Nick Heidfeld BMW 1:19.250
3. Lucas Di Grassi Renault 1:19.280
4. Sebastian Vettel Toro Rosso 1:19.470
5. Sebastien Buemi Red Bull 1:20.005
6. Timo Glock Toyota 1:20.482
7. Alexander Wurz Honda 1:22.658
8. Nico Rosberg Williams 1:22.806
In testele din aceasta saptamana, cateva dintre echipe au testat sistemul KERS, care va fi introdus din 2009, dar si noi solutii aerodinamice. Cele mai evidente fiind noile aripi fata de pe masinile Honda si Red Bull, cei din urma montand doua "coarne" in genul celor de la BMW:
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu