Am gasit pe youtube un video onboard cu lupta de la final dintre Hamilton si Raikkonen, de la Spa, care ne face sa intelegem si mai bine ce s-a intamplat in ultima sicana.
La minutul 3:28
LINK DIRECT
Se pare ca Hamilton putea totusi sa ramana in spatele lui Raikkonen fara sa mai fie nevoit sa taie sicana, folosind putin mai mult franele, insa el a ales calea cea mai scurta. De asemenea perioada de franare a monopostului Ferrari se observa ca era mult mai lunga in acele conditii fata de McLaren, lucru care il aducea de fiecare data pe Hamilton langa Raikkonen, la intrare in viraje. Astfel ca in virajul 1, imediat dupa incident, Kimi a franat mult mai devreme, lasandu-i loc lui Hamilton. Intrebarea care ramane: ar mai fi avut Hamilton suficient loc sa vina langa Raikkonen pe franare in virajul 1, daca aborda corect sicana? Probabil ar fi pierdut mai mult timp, lucru care i-ar fi permis lui Raikkonen sa puna o distanta suficienta pana in La Source.
Penalizarea insa, inca ramane una dura. Conform celor 3 stewarzi, ei ar fi avut doua optiuni: adaugarea a 25 de secunde la timpul final al lui Hamilton (lucru care a si fost facut), si retrogradarea a 10 pozitii pe grila de start din Italia. Poate ca a doua optiune ar fi fost cea mai potrivita.
Penalizarea insa, inca ramane una dura. Conform celor 3 stewarzi, ei ar fi avut doua optiuni: adaugarea a 25 de secunde la timpul final al lui Hamilton (lucru care a si fost facut), si retrogradarea a 10 pozitii pe grila de start din Italia. Poate ca a doua optiune ar fi fost cea mai potrivita.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu