Peste cateva zile va avea loc prima sesiune de antrenamente desfasurata pe noul circuit stradal din Singapore. Toate informatiile echipelor despre circuit provin din simularile virtuale.
Circuitul se aseamana destul de mult cu Monaco, viteza medie fiind undeva in jurul a 170 km/h iar apasarea aerodinamica va fi foarte ridicata. Asadar nu avem de-a face cu un circuit foarte rapid, cea mai rapida sectiune fiind zona virajelor 5 si 6. Pe Raffles Boulevard, un viraj foarte larg de dreapta (virajul 6), se obtine viteza maxima, intre 290 si 300 km/h. Dupa aceasta zona urmeaza cea mai buna oportunitate de depasire (teoretic): virajul 7.
Alta zona interesanta ar putea-o reprezenta portiunea dintre virajele 10 si 13, care incepe cu o sicana, se continua cu un viraj lent si se ajunge pe sub podul Anderson, unde se trece prin cea mai ingusta parte a circuitului. O scurta linie dreapta urmeaza pana la virajul 13, unul foarte lent, poate cel mai lent al circuitului, asemanator cu Adelaide.
In total, circuitul numara 23 de viraje si este unul din cele 3 ale sezonului pe care se alearga in ordine inversa acelor de ceasornic. Primele doua viteze ale cutiei vor fi foarte solicitate, de aici rezultand si viteza medie mica si apasarea aero foarte ridicata.
Fiind prima cursa pe timp de noape, temperatura circuitului va fi mai scazuta fata de cea a aerului, facand suprafata asfaltica foarte inselatoare, iar daca luam in calcul si denivelarile, pentru ca este un circuit stradal, va fi foarte dificil de tinut monoporturile in frau, iar barierele sunt foarte aproape!
Circuitul se aseamana destul de mult cu Monaco, viteza medie fiind undeva in jurul a 170 km/h iar apasarea aerodinamica va fi foarte ridicata. Asadar nu avem de-a face cu un circuit foarte rapid, cea mai rapida sectiune fiind zona virajelor 5 si 6. Pe Raffles Boulevard, un viraj foarte larg de dreapta (virajul 6), se obtine viteza maxima, intre 290 si 300 km/h. Dupa aceasta zona urmeaza cea mai buna oportunitate de depasire (teoretic): virajul 7.
Alta zona interesanta ar putea-o reprezenta portiunea dintre virajele 10 si 13, care incepe cu o sicana, se continua cu un viraj lent si se ajunge pe sub podul Anderson, unde se trece prin cea mai ingusta parte a circuitului. O scurta linie dreapta urmeaza pana la virajul 13, unul foarte lent, poate cel mai lent al circuitului, asemanator cu Adelaide.
In total, circuitul numara 23 de viraje si este unul din cele 3 ale sezonului pe care se alearga in ordine inversa acelor de ceasornic. Primele doua viteze ale cutiei vor fi foarte solicitate, de aici rezultand si viteza medie mica si apasarea aero foarte ridicata.
Fiind prima cursa pe timp de noape, temperatura circuitului va fi mai scazuta fata de cea a aerului, facand suprafata asfaltica foarte inselatoare, iar daca luam in calcul si denivelarile, pentru ca este un circuit stradal, va fi foarte dificil de tinut monoporturile in frau, iar barierele sunt foarte aproape!
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu