09 mai 2010

Webber nu se lasa purtat de val

Mark Webber a dominat acest weekend din Spania, australianul reusind sa obtina pole-ul in calificari si sa castige cursa, la o distanta considerabila fata de urmaritori. Chiar si asa, pilotul Red Bull ramane cu ochii pe rivalii sai, evidentiind faptul ca performantele difera in functie de circuit.

"E incredibil! Sunt absolut incantat, dar suntem inca la inceput. Stim ca avem de-a face cu cateva echipe foarte competitive, in special Red Bull, Ferrari, McLaren, si cu cativa piloti foarte buni. Mai este mult pana la final, asa ca asteptam sa vedem cum se comporta masinile pe diferite circuite", a spus el in conferinta de presa.

Australianul spune insa ca este foarte multumit de rezultat, si de faptul ca a fost mai rapid decat Vettel.

"A fost un weekend senzational, unul fara greseli. O parte importanta a fost la inceputul cursei, cand am iesit din primul viraj ca lider. A fost destul de strans acolo, dar apoi am mers intr-un ritm constant, avand grija de pneuri in primul stint. Apoi dupa un pit-stop bun, l-am avut pe Lewis in spatele nostru, si am controlat distanta fata de el. Atunci cand el se afla in trafic am reusit sa ma distantez."

Cu aceasta victorie, pilotul Red Bull a urcat de pe opt pana pe patru in clasament, iar Red Bull s-a apropiat la doar trei puncte fata de prima pozitie la Constructori, ocupata de McLaren.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template