10 mai 2010

Massa nu este multumit de masina Ferrari

Felipe Massa se plange de lipsa aderentei pe masina sa in cursa din Spania, si spera ca echipa va gasi solutia pentru a doua sa cursa de casa din Monaco.

"A fost o cursa dificila. Am avut un start bun dar apoi ma gaseam de fiecare data in spatele altor masini, si nu am reusit sa alerg intr-un ritm constant. Inca o data astazi, principala problema a fost lipsa aderentei, in special in al treilea sector: de fiecare data parea ca ma apropii de Button, insa el se distanta pe cateva sectiuni ale circuitului. Trebuie sa lucram si sa imbunatatim masina, nu e nici o indoiala aici", a declarat brazilianul.

Urmatoarea cursa va fi in Monaco, pe care Massa o numeste a doua sa cursa de casa, dat fiind faptul ca el locuieste la doar cateva sute de metri de circuit.

"Chiar daca am obtinut cateva puncte bune, nu pot fi fericit de cum au mers lucrurile in acest weekend. Trebuie sa ne punem imediat pe treaba pentru Monaco, a doua mea cursa de casa. Vom avea la dispozitie alt tip de pneuri si sper ca putem sa ne regasim intr-o situatie mult mai favorabila, cel putin din punctul meu de vedere".

Pilotul Ferrari a terminat cursa pe locul sase dupa ce plecase de pe pozitia a noua.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template