05 mai 2010

Klien va pilota Hispania vineri

Christian Klien va reveni in cockpit in calitate de pilot de teste al echipei Hispania Racing. Acest anunt a venit astazi, dupa ce seful echipei, Colin Kolles spunea zilele trecute ca lipsa unor piloti cu experienta in echipa a fost un dezavantaj.

Austriacul de 27 de ani i se va alatura lui Sakon Yamamoto ca pilot de teste si rezerva: "Acest rol imi ofera oportunitatea sa revin in lumea Formulei 1 si sa conduc din nou. Am fost in Bahrain si China si am putut observa deja masina ceva mai atent. De asemenea m-am intalnit cu membri ai echipei si ii cunosc pe cativa dintre ei din sezoanele trecute. Este foarte motivant sa fac parte dintr-o echipa noua intr-un sport atat de provocator".

Kolles l-a tinut sub o atenta observatie pe Klien pana acum, si crede ca are un mare potential: "Este un pilot tanar si foarte rapid. Am fost cu ochii pe el inca din primele sale curse in seriile ADAC".

Fostul pilot Jaguar si Red Bull va pilota masina HRT in prima sesiune de antrenamente de vineri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template