10 mai 2010

Schumacher spera la mai mult pentru Monaco

Michael Schumacher s-a declarat satisfacut cu rezultatul Marelui Premiu al Spaniei, cel mai bun al sau de la revenirea in F1, insa spera ca in Monaco sa se apropie si mai mult de locurile fruntase. Germanul a plecat de pe pozitia a sasea in cursa de ieri, si a terminat pe patru.

"A fost o cursa antrenanta inca de la inceput, chiar daca stiam ca nu aveam sanse la o pozitie pe podium. Am fost bucuros sa imi mentin pozitia castigata la start, dar in mod clar nu sunt prea fericit, pentru ca tot ce am putut face astazi a fost sa ne aparam", a spus pilotul Mercedes.

Germanul si-a petrecut sfarsitul de cursa incercand sa il tina pe un Jenson Button foarte rapid in urma sa, lucru pe care l-a si reusit.

"Am avut o lupta interesanta cu Jenson dar tot ce am putut sa fac era sa nu ii las loc sa ma depaseasca. In final, diferenta fata de primele pozitii a fost prea mare ca sa ma bucur pe deplin de rezultatul cursei. Pentru Monaco, speram ca circuitul va fi mai potrivit pentru masina noastra."

Septuplul campion a terminat pentru prima data in fata lui Nico Rosberg, insa la peste un minut in urma liderului Mark Webber.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template