Campionul antrenamentelor din acest an, Nico Rosberg, a fost cel mai rapid in prima sesiune de antrenamente din Turcia, devansandu-l pe Lewis Hamilton in ultimele secunde ale primelor 90 de minute de astazi.
Formula 1 a ajuns in Turcia pentru al saptelea Mare Premiu din acest an. Dupa vremea capricioasa de ieri, astazi cerul este senin iar temperatura undeva in jurul a 25 de grade C, urmand ca in zilele ce urmeaza aceasta sa creasca pana la 30 de grade in ziua cursei.
Cei doi piloti BMW, Heidfeld si Kubica, au fost primii care au iesit pe circuit, o data ce luminile verzi s-au aprins pe circuitul de langa Istanbul, iar primul care s-a incumetat la un tur cronometrat a fost Hamilton. Pilotul Mclaren a ramas pe prima pozitie pentru restul sesiunii, imbunatatind constant timpii.
Suprafata neaderenta si plina de praf a pus probleme pilotilor in primele lor tururi. Masina lui Hamilton 'dansa' pe circuit, in timp ce primul viraj a fost o adevarata problema pentru toti pilotii.
Tot din cauza primului viraj a fost scos si steagul rosu, pentru cateva minute, spre final. O bucata din carpeta verde care acopera exteriorul virajului s-a desprins, lucru normal tinand cont ca toate masinile au avut cel putin o iesire in acea zona.
Cu 14 minute ramase din sesiune, steagul rosu a fost scos iar timpii au inceput din nou sa scada. Hamilton si-a imbunatatit timpul cu cateva zecimi, pentru ca in ultimul minut sa fie devansat de Rosberg. Germanul de la Williams a fost singurul care a coborat sub 1:29.0 pe tur. Pe locul trei a venit in final Jarno Trulli.
Locurile 9 respectiv 11 pentru Barichello si Button. Nu sunt locuri cu care sa fie prea mandri, insa asa cum ne-a obisnuit, Ross Brawn este un foarte bun strateg si isi salveaza cei mai rapizi timpi pentru calificari si cursa.
Red Bull si Ferrari sunt pe urmele lor aici. Felipe Massa alearga dupa a patra victorie consecutiva in acest Mare Premiu (numit si Felipe Massa Grand Prix de catre presa britanica), in timp ce Red Bull vor sa scoata totul din noul difuzor. Nici Brawn GP nu a stat degeaba si a venit aici cu o noua aripa fata, o suspensie spate modificata si alte cateva modificari aerodinamice. McLaren a venit cu a patra versiune a aripii fata impreuna cu o noua podea.
Ca o premiera, BMW au montat noul difuzor dublu, si, cu renuntarea la KERS, vor sa aduca cei doi piloti inapoi in puncte, dupa cateva curse dezastruoase.
A doua sesiune de antrenamente va incepe la ora 14.
Formula 1 a ajuns in Turcia pentru al saptelea Mare Premiu din acest an. Dupa vremea capricioasa de ieri, astazi cerul este senin iar temperatura undeva in jurul a 25 de grade C, urmand ca in zilele ce urmeaza aceasta sa creasca pana la 30 de grade in ziua cursei.
Cei doi piloti BMW, Heidfeld si Kubica, au fost primii care au iesit pe circuit, o data ce luminile verzi s-au aprins pe circuitul de langa Istanbul, iar primul care s-a incumetat la un tur cronometrat a fost Hamilton. Pilotul Mclaren a ramas pe prima pozitie pentru restul sesiunii, imbunatatind constant timpii.
Suprafata neaderenta si plina de praf a pus probleme pilotilor in primele lor tururi. Masina lui Hamilton 'dansa' pe circuit, in timp ce primul viraj a fost o adevarata problema pentru toti pilotii.
Tot din cauza primului viraj a fost scos si steagul rosu, pentru cateva minute, spre final. O bucata din carpeta verde care acopera exteriorul virajului s-a desprins, lucru normal tinand cont ca toate masinile au avut cel putin o iesire in acea zona.
Cu 14 minute ramase din sesiune, steagul rosu a fost scos iar timpii au inceput din nou sa scada. Hamilton si-a imbunatatit timpul cu cateva zecimi, pentru ca in ultimul minut sa fie devansat de Rosberg. Germanul de la Williams a fost singurul care a coborat sub 1:29.0 pe tur. Pe locul trei a venit in final Jarno Trulli.
Locurile 9 respectiv 11 pentru Barichello si Button. Nu sunt locuri cu care sa fie prea mandri, insa asa cum ne-a obisnuit, Ross Brawn este un foarte bun strateg si isi salveaza cei mai rapizi timpi pentru calificari si cursa.
Red Bull si Ferrari sunt pe urmele lor aici. Felipe Massa alearga dupa a patra victorie consecutiva in acest Mare Premiu (numit si Felipe Massa Grand Prix de catre presa britanica), in timp ce Red Bull vor sa scoata totul din noul difuzor. Nici Brawn GP nu a stat degeaba si a venit aici cu o noua aripa fata, o suspensie spate modificata si alte cateva modificari aerodinamice. McLaren a venit cu a patra versiune a aripii fata impreuna cu o noua podea.
Ca o premiera, BMW au montat noul difuzor dublu, si, cu renuntarea la KERS, vor sa aduca cei doi piloti inapoi in puncte, dupa cateva curse dezastruoase.
A doua sesiune de antrenamente va incepe la ora 14.
Rezultatele primei sesiuni de antrenamente din Turcia:
1 N. Rosberg Williams 1:28.952 24
2 L. Hamilton McLaren 1:29.263 23
3 J. Trulli Toyota 1:29.271 26
4 S. Vettel Red Bull 1:29.337 18
5 F. Massa Ferrari 1:29.342 22
6 K. Nakajima Williams 1:29.371 21
7 K. Räikkönen Ferrari 1:29.398 25
8 F. Alonso Renault 1:29.422 24
9 R. Barrichello Brawn GP 1:29.525 25
10 H. Kovalainen McLaren 1:29.590 20
11 J. Button Brawn GP 1:29.747 20
12 A. Sutil Force India F1 1:29.864 22
13 T. Glock Toyota 1:29.934 26
14 N. Piquet jr. Renault 1:30.132 18
15 M. Webber Red Bull 1:30.176 22
16 R. Kubica BMW 1:30.645 22
17 N. Heidfeld BMW 1:30.689 20
18 G. Fisichella Force India F1 1:30.729 22
19 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:30.838 24
20 S. Buemi Scuderia Toro Rosso 1:30.944 26
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu