In primele doua linii, adica dintre cei patru reprezentanti ai echipelor Brawn GP si Red Bull, Mark Webber este cel cu masina cea mai grea, mai grea insa cu un kilogram fata de Button.
Sebastian Vettel, detinatorul pole-ului, este printre cei mai usori din primii zece, cu sase kilograme mai putin fata de Button. Asta inseamna ca britanicul este favorit pentru cursa de maine.
Daca toate merg bine pentru Webber, l-ar putea depasi pe Barichello pentru ultima treapta pe podium. Locul lui Vettel nu pare prea sigur, tinand cont de cantitatea mica de benzina, si de starturile slabe pe care le-a avut in cateva din cursele trecute. Ba poate chiar pierde din nou in fata coechipierului sau, daca nu isi menajeaza situatia cum trebuie.
Dupa cantitatea de benzina pe care o are, aceeasi ca si Barichello, Trulli va trebui sa se bazeze pe un start foarte bun si niste tururi foarte rapide in primul stint, daca chiar isi doreste un podium aici. Va trebui sa fie in primul rand atent la Raikkonen. Finlandezul este cel mai greu din primii opt, cu 658 de kg. La polul opus se afla Alonso, care are din nou cea mai usoara masina din primii 10 piloti, doar 644 de kilograme. Spaniolul va fi probabil primul la boxe.
Cei mai grei, din primele 10 locuri, sunt pe locurile 9 si 10. Nico Rosberg are cu doua kg mai mult fata de Raikkonen, si Robert Kubica alte patru in plus fata de german.
Cel mai greu pilot de pe grila este Sebastien Bourdais, care va pleca ultimul. Francezul are putin peste 700 de kilograme. Va avea un prim stint extrem de lung, strategie care pana acum a dat roade de fiecare data.
Grila de start din Turcia:
Sebastian Vettel, detinatorul pole-ului, este printre cei mai usori din primii zece, cu sase kilograme mai putin fata de Button. Asta inseamna ca britanicul este favorit pentru cursa de maine.
Daca toate merg bine pentru Webber, l-ar putea depasi pe Barichello pentru ultima treapta pe podium. Locul lui Vettel nu pare prea sigur, tinand cont de cantitatea mica de benzina, si de starturile slabe pe care le-a avut in cateva din cursele trecute. Ba poate chiar pierde din nou in fata coechipierului sau, daca nu isi menajeaza situatia cum trebuie.
Dupa cantitatea de benzina pe care o are, aceeasi ca si Barichello, Trulli va trebui sa se bazeze pe un start foarte bun si niste tururi foarte rapide in primul stint, daca chiar isi doreste un podium aici. Va trebui sa fie in primul rand atent la Raikkonen. Finlandezul este cel mai greu din primii opt, cu 658 de kg. La polul opus se afla Alonso, care are din nou cea mai usoara masina din primii 10 piloti, doar 644 de kilograme. Spaniolul va fi probabil primul la boxe.
Cei mai grei, din primele 10 locuri, sunt pe locurile 9 si 10. Nico Rosberg are cu doua kg mai mult fata de Raikkonen, si Robert Kubica alte patru in plus fata de german.
Cel mai greu pilot de pe grila este Sebastien Bourdais, care va pleca ultimul. Francezul are putin peste 700 de kilograme. Va avea un prim stint extrem de lung, strategie care pana acum a dat roade de fiecare data.
Grila de start din Turcia:
1.Vettel - 649.5 kg
2.Button - 655.5 kg
3.Barrichello - 652.5 kg
4.Webber - 656 kg
5.Trulli - 652 kg
6.Räikkönen - 658 kg
7.Massa - 654 kg
8.Alonso - 644.5 kg
9.Rosberg - 660 kg
10.Kubica - 664 kg
11.Heidfeld - 681.5 kg
12.Nakajima - 680.4 kg
13.Glock - 689 kg
14.Kovalainen - 665 kg
15.Sutil - 668.5 kg
16.Hamilton - 696.5 kg
17.Piquet - 689.6 kg
18.Buemi - 686.5 kg
19.Fisichella - 688.5 kg
20.Bourdais - 701 kg
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu