Lotus este alt nume din trecut care ar putea reveni in Formula 1. Litespeed a anuntat astazi intr-un comunicat de presa ca David Hunt, posesorul de drept al numelui Lotus, si-a dat acceptul ca nomenclatura sa fie repusa pe scena Marelui Circ.
Litespeed si-a depus candidatura pentru un loc in F1 vinerea trecuta, impreuna cu alte patru nume care au facut istorie: March, Brabham, Lola si Williams.
Concurenta este serioasa, pentru doar trei locuri se bat cel putin 10 echipe noi, in cazul in care cele 10 prezente acum pe grila nu se retrag.
Nino Judge si Steve Kenchington, fondatorii Litespeed si fosti ingineri la Lotus, au decis sa isi sporeasca sansele cu aducerea in scena a acestui nume care a castigat sapte campionate in anii '60-'70.
Ei ar urma sa foloseasca motoare Cosworth, iar in componenta echipei vor intra si Mike Gascoyne, fostul director tehnic de la Renault, Toyota si cel mai recent, Force India, iar Johnny Herbert, fost pilot de F1, ar urma sa ocupe locul de "ambasador comercial global".
Asta ar trebui sa fie o presiune in plus pentru echipele FOTA, care nu sunt de acord cu masurile FIA de a reduce bugetele, chiar daca au functionat ca un magnet pentru echipele noi.
S-au format astfel doua tabere: echipele care au semnat neconditionat (cele de care vorbeam mai sus) si echipele care vor intra cu propria varianta a regulamentului (aici se incadreaza echipele FOTA, ca Ferrari si McLaren). De ambele parti se afla nume foarte importante, iar pe 12 iunie FIA va anunta care dintre acestea vor fi prezente pe grila din 2010.
Litespeed si-a depus candidatura pentru un loc in F1 vinerea trecuta, impreuna cu alte patru nume care au facut istorie: March, Brabham, Lola si Williams.
Concurenta este serioasa, pentru doar trei locuri se bat cel putin 10 echipe noi, in cazul in care cele 10 prezente acum pe grila nu se retrag.
Nino Judge si Steve Kenchington, fondatorii Litespeed si fosti ingineri la Lotus, au decis sa isi sporeasca sansele cu aducerea in scena a acestui nume care a castigat sapte campionate in anii '60-'70.
Ei ar urma sa foloseasca motoare Cosworth, iar in componenta echipei vor intra si Mike Gascoyne, fostul director tehnic de la Renault, Toyota si cel mai recent, Force India, iar Johnny Herbert, fost pilot de F1, ar urma sa ocupe locul de "ambasador comercial global".
Asta ar trebui sa fie o presiune in plus pentru echipele FOTA, care nu sunt de acord cu masurile FIA de a reduce bugetele, chiar daca au functionat ca un magnet pentru echipele noi.
S-au format astfel doua tabere: echipele care au semnat neconditionat (cele de care vorbeam mai sus) si echipele care vor intra cu propria varianta a regulamentului (aici se incadreaza echipele FOTA, ca Ferrari si McLaren). De ambele parti se afla nume foarte importante, iar pe 12 iunie FIA va anunta care dintre acestea vor fi prezente pe grila din 2010.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu