Bridgestone va abandona, in patru dintre Marile Premii viitoare, regula alocarii de pneuri cu o diferenta mai mare de compozitie. Aceasta decizie vine datorita caracteristicilor diferite ale celor patru circuite: Hungaroring, Valencia, Spa si Monza.
La inceputul anului, unicul furnizor de pneuri din F1 a decis ca la fiecare cursa sa aduca doua tipuri de pneuri cu o diferenta de o compozitie intre ele. Aceasta decizie a afectat performantele pneurilor in unele curse, insa diferentele au fost mici fata de anul trecut.
Din cauza aderentei slabe a circuitelor din Ungaria si Valencia, Bridgestone va aduce cele mai moi gume, compozitiile soft si super-soft. Vremea rece care este asteptata in Belgia si Italia, i-a facut pe furnizorii de pneuri sa aduca la aceste doua Mari Premii compozitiile soft si medium, aceleasi care au fost folosite si in 2007. Anul trecut echipele au avut la dispozitie compozitiile cele mai dure.
De asemenea, desi neconfirmat, Singapore si Abu Dhabi ar putea necesita folosirea compozitiilor moi, iar in Brazilia si Japonia sa se revina la schema initiala, cu diferenta de o compozitie intre cele doua tipuri de pneuri obligatorii.
Marele Premiu al Ungariei (Budapesta): Super-soft si Soft
Marele Premiu al Europei (Valencia): Super-soft si Soft
Marele Premiu al Belgiei (Spa-Francorchamps): Soft si Medium
Marele Premiu al Italiei (Monza): Soft si Medium
La inceputul anului, unicul furnizor de pneuri din F1 a decis ca la fiecare cursa sa aduca doua tipuri de pneuri cu o diferenta de o compozitie intre ele. Aceasta decizie a afectat performantele pneurilor in unele curse, insa diferentele au fost mici fata de anul trecut.
Din cauza aderentei slabe a circuitelor din Ungaria si Valencia, Bridgestone va aduce cele mai moi gume, compozitiile soft si super-soft. Vremea rece care este asteptata in Belgia si Italia, i-a facut pe furnizorii de pneuri sa aduca la aceste doua Mari Premii compozitiile soft si medium, aceleasi care au fost folosite si in 2007. Anul trecut echipele au avut la dispozitie compozitiile cele mai dure.
De asemenea, desi neconfirmat, Singapore si Abu Dhabi ar putea necesita folosirea compozitiilor moi, iar in Brazilia si Japonia sa se revina la schema initiala, cu diferenta de o compozitie intre cele doua tipuri de pneuri obligatorii.
Marele Premiu al Ungariei (Budapesta): Super-soft si Soft
Marele Premiu al Europei (Valencia): Super-soft si Soft
Marele Premiu al Belgiei (Spa-Francorchamps): Soft si Medium
Marele Premiu al Italiei (Monza): Soft si Medium
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu