29 iulie 2008

Urmeaza Ungaria...


  • Lungime: 4.381 km
  • Viteza maxima: 310 km/h
  • Numarul tururilor: 70
  • Cel mai rapid tur: M. Schumacher - 1:19.071 (2004, Ferrari)
  • Record pole: M. Schumacher - 1:19.146 (2004, Ferrari)
  • Pole 2007: L. Hamilton - 1:19.781 (McLaren)
  • Podium 2007: 1. L. Hamilton; 2. K. Raikkonen; 3. N. Heidfeld

Circuitul Hungaroring este unul foarte lent care solicita la maxim masinile si pilotii. In unele privinte se aseamana cu Monte Carlo, avand unele din cele mai lente viraje din calendar. O apasare aerodinamica maxima si un balans foarte bun al masinii este cheia reusitei aici.

Motoarele insa, nu au de suferit prea mult intrucat pilotii le vor tura la maxim pe doar 58% din lungimea turului iar vitezele medii variaza undeva intre 90-290 km/h. Cel mai important este cuplul la iesirea din virajele lente, ca si tractiunea si aderenta. Pneurile vor indura temperaturi foarte mari din cauza virajelor multe si lente, combinat si cu temperaturile foarte ridicate din aceasta perioada, temperatura circuitului ajungand si pana la 50 de grade.

Un alt inconvenient al circuitului maghiar va fi si praful. Desi circuitul evolueaza pe parcursul weekendului, depasirile vor fi o adevarata aventura, asta din cauza aderentei foarte scazute din afara liniei ideale. Asa ca pozitia obtinuta in calificari va fi foarte importanta, ca si strategia in cursa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template