18 iulie 2008

Alonso: "prefer 'mancarea' italiana"

Intrebat in Germania daca va merge cu Santander la Ferrari, Fernando Alonso declara ca nu a vorbit cu niciuna din cele doua parti.

"Tot ce stiu este ce am auzit in ultimele zile. Nu stiu daca este adevarat sau nu, eu nu stiu nimic de asta. Chiar daca Santander va merge la Ferrari nu inseamna ca trebuie sa merg si eu. Tot ce am de spus este ca nu am vorbit cu nimeni de la Ferrari sau de la Santander.", declara spaniolul pentru agentia de presa EFE.

Daca totul va merge bine pana la finele anului, Alonso nu exclude varianta sa ramana la Renault si in 2009.

"Sa vedem ce se va intampla pana la sfarsitul sezonului. Campionatul urmator incepe in martie, nu ma grabesc cu decizia. In iulie poti avea discutii cu diverse persoane dar nimic serios pana prin septembrie sau octombrie."

In alte interviuri acordate presei spaniole, Alonso da un indiciu interesant despre preferintele sale pentru viitor.

Intr-o activitate comerciala pentru un sponsor, reporterul l-a intrebat pe spaniol daca prefera mancarea franceza (Renault) sau cea italiana (Ferrari):

"Spaniola, dar daca te referi la altceva, atunci o prefer pe cea italiana", raspunde Alonso pentru Dario AS.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Arhiva Blog

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template