Lewis Hamilton a dominat Marele Premiu al Germaniei. El a fost urmat de brazilianul echipei Renault, Nelsinho Piquet, si de cel al echipei Ferrari, Felipe Massa.
Britanicul a pus o distanta considerabila in primele tururi intre el si urmaritorii sai. In spatele sau la start, Kovalainen incerca sa atace pozitia a doua a lui Massa, dar in acelasi timp sa isi si apere pozitia a treia, amenintata de un grup de piloti format din Trulli, Alonso, Kubica si Raikkonen.
Dupa primele opriri la boxe lucrurile incep din nou sa se complice pentru pretendentii la puncte intrucat Heidfeld si Glock au mers pe o strategie cu foarte mult combustibil. Insa in tururl 36, germanul de la Toyota are un accident bizar. Suspensia dreapta-spate a cedat la iesirea din ultimul viraj iar Glock intra violent in zidul de pe linia boxelor. El a fost scos cu atentie din masina de catre medici, aparent ametit de la impact, si a fost transportat la spital pentru teste.
In urma acestui accident, Safety Car-ul intra pe circuit pentru cateva tururi, fapt ce da peste cap strategiile echipelor. Multe masini intra la boxe pentru o realimentare care pentru unii, incluzandu-l si pe Piquet, a fost suficienta pana la finalul cursei, lucru care l-a propulsat pe pilotul Renault la conducerea cursei pentru cateva tururi, insa a terminat in final in urma lui Hamilton, pe locul al doilea.
Motorul lui Webber da semne de oboseala in timpul tururilor de sub Safety Car, dar acesta nu a oprit la boxe. Mai tarziu insa, australianul trage pe dreapta monopostul sau Red Bull, fiind nevoit sa abandoneze.
Al treilea abandon al cursei a fost semnat de Barrichello in urma unui acrosaj cu Coulthard. Brazilianul a incercat o manevra de depasire asupra scotianului in virajul 6, insa pilotul Red Bull l-a inghesuit pe Rubens la iesire, acestia atingandu-se iar brazilianul pierzandu-si aripa fata.
Britanicul a pus o distanta considerabila in primele tururi intre el si urmaritorii sai. In spatele sau la start, Kovalainen incerca sa atace pozitia a doua a lui Massa, dar in acelasi timp sa isi si apere pozitia a treia, amenintata de un grup de piloti format din Trulli, Alonso, Kubica si Raikkonen.
Dupa primele opriri la boxe lucrurile incep din nou sa se complice pentru pretendentii la puncte intrucat Heidfeld si Glock au mers pe o strategie cu foarte mult combustibil. Insa in tururl 36, germanul de la Toyota are un accident bizar. Suspensia dreapta-spate a cedat la iesirea din ultimul viraj iar Glock intra violent in zidul de pe linia boxelor. El a fost scos cu atentie din masina de catre medici, aparent ametit de la impact, si a fost transportat la spital pentru teste.
In urma acestui accident, Safety Car-ul intra pe circuit pentru cateva tururi, fapt ce da peste cap strategiile echipelor. Multe masini intra la boxe pentru o realimentare care pentru unii, incluzandu-l si pe Piquet, a fost suficienta pana la finalul cursei, lucru care l-a propulsat pe pilotul Renault la conducerea cursei pentru cateva tururi, insa a terminat in final in urma lui Hamilton, pe locul al doilea.
Motorul lui Webber da semne de oboseala in timpul tururilor de sub Safety Car, dar acesta nu a oprit la boxe. Mai tarziu insa, australianul trage pe dreapta monopostul sau Red Bull, fiind nevoit sa abandoneze.
Al treilea abandon al cursei a fost semnat de Barrichello in urma unui acrosaj cu Coulthard. Brazilianul a incercat o manevra de depasire asupra scotianului in virajul 6, insa pilotul Red Bull l-a inghesuit pe Rubens la iesire, acestia atingandu-se iar brazilianul pierzandu-si aripa fata.
Clasamentul Marelui Premiu al Germaniei:
1 L. Hamilton McLaren 1:31:20.847
2 N. Heidfeld BMW + 5.586
3 F. Massa Ferrari + 9.339
4 N. Heidfeld BMW + 9.825
5 H. Kovalainen McLaren + 12.411
6 K. Räikkönen Ferrari + 14.483
7 R. Kubica BMW + 22.603
8 S. Vettel Toro Rosso + 33.282
9 J. Trulli Toyota + 37.199
10 N. Rosberg Williams + 37.658
11 F. Alonso Renault + 38.625
12 S. Bourdais Toro Rosso + 39.111
13 D. Coulthard Red Bull + 54.971
14 G. Fisichella Force India + 59.093
15 K. Nakajima Williams + 1:00.003
16 A. Sutil Force India + 1:09.488
17 J. Button Honda + 1 tur
Abandonuri
18 R. Barrichello Honda + 16 tururi
19 M. Webber Red Bull + 37 tururi
20 T. Glock Toyota + 42 tururi
Cel Mai Rapid Tur: N. Heidfeld, 1:15.987
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu