30 martie 2008

Provocarea partii tehnice in Bahrain




Pe circuitul din Bahrain sunt 6 linii drepte si pentru a obtine o viteza mai mare echipele folosesc o apasare aerodinamica mai scazuta. Acest lucru duce la dificultati de aderenta in zonele mai virajate unde masinile devin supraviratoare.

Circuitul lung de 5.412 km se aseamana putin cu Sepang, dar asfaltul este mai fin si cu mai putina aderenta. De aceea Bridgestone pune la dispozitie echipelor cauciucuri soft.

Fiindca ne aflam in desert temperatura poate creste peste 30 de grade. Ca si in Melbourne este o caldura uscata si nu ar trebui sa puna probleme mari. Dar nisipul din jurul circuitului poate pune in pericol fiabilitatea masinilor, deoarece mici particule pot intra in partile interne ale masinilor.

Cele mai importante viraje sunt primul, unde masinile franeaza violent de la peste 300km/h pana in treapta intai, si ultimul viraj, ambele oferind posibilitati de depasire.


Acceleratia la maxim - 68% din lungimea turului.
Uzura franei este foarte mare.
Aerodinamica - nivel mediu.
Compozitia pneurilor - soft si medium
Viteza medie - 210 km/h

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template