14 martie 2008

Antrenamente Australia

A inceput oficial sezonul de Formula 1! Azi-noapte au avut loc primele 2 sesiuni de antrenamente libere de la Melbourne, Australia. Mari schimbari nu s-au produs in ceea ce priveste clasamentul la varf; aceleasi 2 echipe, Ferrari si McLaren au ocupat primele 4 locuri cu exceptia celei de-a doua sesiuni cand favoritul publicului, Mark Webber a ocupat a doua pozitie. De fapt Red Bull par foarte puternici deocamdata pentru ca si Coulthard s-a clasat pe 5 tot in a doua sesiune. Insa Webber isi calmeaza fanii spunandu-le sa nu se astepte la prea multe de la ei.

Iata declaratiile catorva piloti dupa cele doua sesiuni:

Kimi Raikkonen : "Sunt foarte multumit de cum au decurs antrenamentele. In aceasta dimineata am gasit cateva reglaje bune, dar dupa-amiaza ne-am chinuit putin si timpii realizati reflecta acest lucru. Trebuie sa analizam cu atentie datele pentru a imbunatati masina. Am vazut ca daca reusim sa gasim set-up-ul potrivit, putem fi competitivi."

Felipe Massa : "Per total, sunt multumit de acest start de sezon. Am putut lucra in vederea cursei si cred ca voi putea alerga intr-un ritm bun de cursa. Din cauza ca am iesit de pe pista, n-am reusit sa incerc ultimul set de pneuri disponibile, dar nu e o problema mare. Pneurile mai tari sunt foarte consistente, in timp ce cealalta compozitie ofera un timp mai bun pe primul tur cronometrat, dar apoi se degradeaza mai mult."

Lewis Hamilton : "E minunat ca am revenit la curse si faptul ca suntem aici in Melbourne, locul in care mi-am inceput cariera in Formula 1 cu un an in urma. Prima iesire din garaj in antrenamente ofera mereu un sentiment placut. Exista progrese semnificative cu masina si am folosit la maximum conditiile intr-o continua imbunatatire oferite de pista. Totusi, principalii nostri rivali par puternici, dar e prea devreme pentru a spune exact cum ne comparam. Per total a fost un start bun pentru Marele Premiu al Australiei si pentru sezon."

Heikki Kovalainen : "Iesirea din garaj ca pilot Vodafone McLaren-Mercedes pentru prima oara a fost un sentiment minunat. Mi-a placut profesionalismul echipei si cum s-a operat in cele doua sesiuni. A fost putin mai cald decat ne asteptam, dar e un antrenament bun pentru Malaiezia. Vantul a fost de asemenea un aspect ce trebuia luat in considerare, dar am facut progrese cu masina. Pneurile au granulat din cauza prafului de pe pista, dar situatia s-a imbunatatit pe masura ce s-a alergat."

Nico Rosberg : "Echipa a avut un start destul de dificil de sezon astazi. Eu n-am iesit deloc pe pista in prima sesiune, iar in a doua am avut probleme de diferential. A fost deci o zi incredibil de grea. Nu prea am putut afla nimic folositor din tururile facute. Trebuie sa recuperam maine si sa facem progrese reale. Toate acestea fiind spuse, cred ca avem o buna baza de plecare si urmeaza lucruri interesante."

Nick Heidfeld : "Inca imi este greu sa fac aprecieri cu privire la performantele celorlalti. Cred ca trebuie sa asteptam pana maine pentru asta, cel putin pana in a doua parte a calificarilor. Cred ca mai multe masini dintre cele care s-au clasat in fata noastra astazi erau mai usoare. N-am avut nicio problema tehnica in a doua sesiune, iar problema avuta de dimineata n-a fost o drama caci ne-a costat doar timp petrecut pe pista."

Fernando Alonso : "O prima zi foarte calda si cu rafale de vant, dar conditiile au fost indentice pentru toata lumea. In aceasta prima zi am lucrat la set-up-ul masinii si am facut progrese, dar inca mai trebuie imbunatatita stabilitatea pe zonele de franare si balansul. Asa ca in ceea ce priveste performanta mai trebuie sa avansam, dar sunt optimist pentru restul weekend-ului."

Jarno Trulli : "A fost o zi dificila, caci ne-am chinuit sa echilibram masina in timp ce fenomenul de granulare a pneurilor ne-a dat ceva batai de cap. Inca nu sunt multumit de balansul masinii. In a doua sesiune am ajuns in zona de degajare din cauza ca am intrat putin cu rotile spate pe iarba. Sper acum ca ziua de maine sa fie mai buna. Am facut progrese bune in iarna si testele din Europa au fost pozitive, mai ales cele in conditii de cursa, asa ca sunt optimist."

Giancarlo Fisichella : "A fost o zi dificila si situatia pare promitatoare. Am facut un pas mare inainte in iarna si, cu noile componente pe care le avem aici, nu suntem intr-o pozitie prea rea. Sunt multumit de ceea ce am facut pana acum, lucram bine impreuna, si desi stim ca mai avem mult de lucru si ca va fi dificil, am luat un start bun."

sursa: sport365.ro



Rezultatele din antrenamente:

Prima sesiune:


1 K. Raikkonen (Ferrari) 1:26.461
2 L. Hamilton (McLaren) 1:26.948
3 F. Massa (Ferrari) 1:26.958
4 H. Kovalainen (McLaren) 1:27.114
5 M. Webber (Red Bull) 1:28.263
6 F. Alonso (Renault) 1:28.360
7 R. Kubica (BMW Sauber) 1:28.579
8 T. Glock (Toyota) 1:28.913
9 S. Vettel (Toro Rosso) 1:28.957
10 J. Trulli (Toyota) 1:29.014
11 J. Button (Honda) 1:29.124
12 G. Fisichella (Force India) 1:29.230
13 D. Coulthard (Red Bull) 1:29.301
14 S. Bourdais (Toro Rosso) 1:29.363
15 R. Barrichello (Honda) 1:29.533
16 N. Heidfeld (BMW Sauber) 1:29.561
17 A. Sutil (Force India) 1:30.155
18 N. Piquet (Renault) 1:30.357
19 T. Sato (Super Aguri) 1:31.048
20 A. Davidson (Super Aguri) 1:31.771
21 K. Nakajima (Williams) 1:35.053
22 N. Rosberg (Williams) fara timp

A doua sesiune:


1 L. Hamilton (McLaren) 1:26.559
2 M. Webber (Red Bull) 1:27.473
3 F. Massa (Ferrari) 1:27.640
4 H. Kovalainen (McLaren) 1:27.683
5 D. Coulthard (Red Bull) 1:28.037
6 K. Raikkonen (Ferrari) 1:28.208
7 J. Trulli (Toyota) 1:28.292
8 N. Rosberg (Williams) 1:28.352
9 G. Fisichella (Force India) 1:28.469
10 T. Glock (Toyota) 1:28.582
11 J. Button (Honda) 1:28.632
12 N. Heidfeld (BMW Sauber) 1:28.731
13 F. Alonso (Renault) 1:28.779
14 R. Barrichello (Honda) 1:28.849
15 R. Kubica (BMW Sauber) 1:28.860
16 K. Nakajima (Williams) 1:29.077
17 A. Sutil (Force India) 1:29.161
18 S. Vettel (Toro Rosso) 1:29.193
19 N. Piquet (Renault) 1:29.518
20 S. Bourdais (Toro Rosso) 1:29.605
21 T. Sato (Super Aguri) 1:30.663
22 A. Davidson (Super Aguri) 1:31.527

3 comentarii:

livelyf1 on 14.03.2008, 19:00 spunea...

lucian, te rog mult, pune sursa de unde mai iei cate ceva.
eu muncesc destul de mult pentru materialele pe care le fac.
merci!

Lucian on 14.03.2008, 19:14 spunea...

scuzele mele, am vrut sa pun dar m-am grabit ...s-a rezolvat

livelyf1 on 14.03.2008, 20:09 spunea...

nicio problema! :)
keep up the good work!

Trimiteți un comentariu

 

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template