16 martie 2008

Declaratii dupa cursa din Australia

Iata declaratiile catorva piloti dupa prima cursa a sezonului:

Lewis Hamilton (locul 1): "Ma simt fantastic! Este un start de sezon de vis. Imi pare rau ca nu il am si pe Heikki langa mine pe podium pentru ca o dubla ar fi fost o satisfactie deplina pentru echipa. Ma bucur totusi sa il am pe Nico, nu am mai impartit un podium de pe vremea cand eram coechipieri in karting. A fost o super cursa pe care am controlat-o de la inceput, nu am simtit nici un fel de presiune ceea ce e ideal atunci cand esti la conducere intr-o cursa. Cu cele 3 Safety Car-uri nu a fost timp de relaxare si aceasta cursa a semanat putin cu Canada anul trecut cand am castigat prima mea cursa. A trebuit sa schimbam tot timpul strategia dar masina a fost fantastica, echipa a facut o treaba foarte buna. M-am pregatit mai bine anul asta fata de cel trecut si este important pentru noi sa continuam dezvoltarea in lunile urmatoare."


Nick Heidfeld (locul 2): "Este un start fantastic de sezon pentru noi. Echipa a muncit din greu pentru a rezolva problemele la noul monopost, am progresat constant si nu am exploatat la maxim potentialul masinii. La start am avut probleme de directie si nu l-am putut tine pe Rosberg in spate. Am crezut ca va fi o cursa dificila intrucat ma asteptam ca el sa intre mai devreme la boxe dar am oprit in acelasi tur si echipa a facut o treaba excelenta si am reusit sa ies in fata. La a doua oprire am fost norocos ca nu a iesit Safety Car-ul si am putut realimenta conform planului. Spre final am avut grija sa nu uzez prea mult pneurile. A fost prima cursa fara tractiune controlata si nu a fost asa dificil cum ne asteptam."


Nico Rosberg (locul 3): "Sunt foarte, foarte fericit si trebuie sa recunosc ca a fi pe podium in Formula 1 este un sentiment extraordinar. Este un rezultat foarte bun pentru intreaga echipa, deoarece au muncit toata iarna si au facut un real progres. Am dat totul azi, dar a fost o cursa dura pe un circuit de strada unde caldura a ingreunat lucrurile. Echipa merita multumirile mele pentru acest rezultat extraordinar care ma incurajeaza si simt ca pot creste cu Williams. De asemenea as vrea sa ii multumesc tatalui meu pentru tot ajutorul dat pentru a ajunge aici. Avem o masina de cursa foarte solida si cateva imbunatatiri care urmeaza sa le folosim. Dar nu vreau sa ne bucuram prea tare pentru ca este inca foarte devreme."


Fernando Alonso (locul 4): "A fost o cursa foarte ciudata cu multe depasiri, incidente si probleme mecanice pentru multi piloti. Am reusit sa profitam de majoritatea oportunitatilor si sa terminam prima cursa cu un rezultat bun, care va impulsiona echipa si ne va incuraja pentru restul sezonului. In orice caz, va trebui sa continuam imbunatatirea masinii, nivelul de performanta in calificari si in cursa, dar rezultatul de azi e foarte important pentru noi."


Heikki Kovalainen (locul 5): "Bineinteles ca nivelul de competitivitate era mai bun fata de cel aratat. Din pacate ultimul Safety Car m-a impiedicat sa termin pe pozitia a doua. Dar a fost un weekend foarte bun si am lucrat foarte bine cu echipa. Startul meu a fost ok dar am avut probleme cu pneurile in prima parte a cursei dar care insa nu m-a afectat prea mult. Spre finalul cursei masina a fost foarte buna si pur si simplu zburam. Am a avut o lupta foarte frumoasa cu Kimi dupa care cu Fernando. Reusisem sa trec de Fernando dar in timp ce imi aruncam foita protectoare de pe vizor am lovit accidental butonul de limitarea vitezei si Fernando a trecut din nou de mine. Sunt multumit dar putin dezamagit pentru ca puteam sa facem o dubla azi."


Kimi Raikkonen (abandon): "Este foarte dezamagitor sa nu termini o cursa, dar cel putin un punct e mai bun decat nimic. Am avut o problema de motor, in rest masina a mers bine, in special atunci cand nu era nimeni in fata mea. Am avut cateva iesiri in timp ce incercam sa ii depasesc pe cei din fata mea. Prima data, cu Glock am scos o roata pe iarba, iar a doua oara, cu Kovalainen, am fost putin prea optimist. Nu este cel mai bun inceput dar este un sezon lung si vom incerca sa recuperam ce am pierdut aici."

Felipe Massa (abandon): "Un start oribil de sezon. Am avut o problema cu motorul, ceea ce este neobisnuit la o echipa ca a noastra. Trebuie sa intelegem ce s-a intamplat si sa remediem imediat. M-am luptat pentru locuri intreaga cursa. In primul viraj am pierdut controlul masinii in timp ce ma luptam cu Kovalainen si am iesit d pe ciruit. Apoi am incercat sa ajung in puncte. Accidentul cu Coulthard? Am fost pe interior si el m-a inchis, probabil nu m-a vazut. Campionatul pentru noi incepe din nou in Malaysia. Stim ca avem o masina buna si trebuie sa lucram pentru a o folosi asa cum am vrea."


David Coulthard (abandon): "Inteleg ca Felipe (Massa) a avut o masina mai rapida si incerca sa ma depaseasca, dar trebuie sa treci pe langa adversar, nu poti trece prin el! Felipe a venit mult prea din spate intr-un viraj (virajul 1) unde trebuie sa intorci, nu se compara cu virajul 3 unde poti gasi un loc mai usor. Am gresit anul trecut cand am incercat sa trec de Alex (Wurz) dar mi-am asumat intreaga responsabilitate, si ma astept ca si Felipe sa faca la fel azi."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template