23 martie 2008

Parerile pilotilor dupa cursa

Mai jos gasiti declaratiile pilotilor dupa cursa din Malaysia.

Kimi Raikkonen, locul 1: "A fost un weekend perfect! Am avut un start complicat de sezon dar nu ne-am pierdut speranta; putem imbunatati. Ar fi fost bine daca era si Felipe pe 2, dar lucrurile mai merg si rau cateodata." 

Robert Kubica, locul 2: "Este o zi fantastica pentru echipa, pentru Petronas si pentru mine - al doilea podium consecutiv. Dupa Monza 2006 acesta este al doilea podium al meu. As vrea sa multumesc intregii echipe pentru ca au lucrat foarte mult in ultimele doua luni la masina. Nu am avut un start prea bun din cauza aderentei si m-am luptat cu Nick si Trulli. Am fost pe partea murdara a circuitului si aproape am pierdut masina, dar pana la urma am reusit sa trec de cei doi. Din acest moment am facut cursa mea. ferrari erau prea rapizi dar am reusit sa pun distanta intre mine si urmaritori. Dupa al doilea pit-stop am mers mai incet pentru a salva motorul. Nu am fost prea confortabil intreg weekendul si in masina era foarte cald, deci ultimele 10 tururi ai fost foarte grele. Dar a meritat."

Heikki Kovalainen, locul 3: "Sunt multumit cu locul 3 de azi, avend in vedere penalizarea de ieri si a fost probabil cel mai bun rezultat posibil in aceste circumstante. Strategia noastra a functionat foarte bine. Echipa a facut o treaba fantastica si ma bucur sa ii resplatesc cu primul meu podium cu Mclaren. In prima parte am avut mici probleme cu granularea, dar am putut sta afara pana in turul 20, ceea ce m-a ajutat sa il depasesc pe Trulli. Dupa al doilea pit-stop am avut am fost precaut si am pastrat locul pentru ca stiam ca nu pot face mai mult."

Jarno Trulli, locul 4: "Este bine sa fim din nou in puncte dupa o cursa asa de buna. In special ma bucur pentru echipa de aici si din Cologne. Rezultatul acesta se datoreaza in mare parte muncii depuse de ei si le-o dedic. Am avut un prim viraj dificil pentru ca am pierdut aderenta, am iesit larg si l-am atins pe Nick heidfeld. Dar dupa aceea am putut sa tin pasul cu cele doua Mclaren-uri. Dupa aceea am reusit de trecem de Webber pentru ca echipa a facut o treaba excelenta la boxe. La final m-am bucurat sa lupt cu Hamilton si amandoi trageam tare. El era evident mai rapid decat mine si am dat tot ce am putut, si multumesc echipei pentru un weekend fara probleme. Sper sa putem continua cu imbunatatirea masinii, pentru ca, la fel cum am spus acum ceva timp, suntem mai puternici. Cred ca putem reveni la forma din 2005 chiar din anul acesta."

Lewis Hamilton, locul 5: "Am avut un start foarte bun si am urcat 5 pozitii. L-am presat pe Webber o vreme, dar indiferent cat de rapid ai fi, in spatele cuiva nu prea poti depasi. Eram intr-o pozitie buna pentru a ajunge pe locul 3 cel putin, dar am avut o problema la prima oprire si m-a costat mult timp. Deci am facut ce am putut. Masina a fost foarte fiabila in aceste conditii extreme si l-am presat pe Trulli pana in ultima secunda. Trebuie sa spun ca si Trulli si Webber au mrs foarte bine azi si mi-a facut placere sa lupt cu ei."

Nick Heidfeld, locul 6: "Am sentimente impartite despre cursa de azi. Desigur sunt fericit ca am facut primul meu tur rapid in F1, si 11 puncte sunt un rezultat foarte bun pentru echipa. Masina a fost foarte buna, cam la acelasi nivel cu McLaren. Este un lucru bun si face sa fie si mai dezamagitor ca am terminat doar pe 6. Startul meu a fost foarte bun si am incercat sa depasesc pe exterior in primul viraj. Robert era pe interior si Trulli intre noi, nu am mai avut loc. Am incercat dar nu a mers. Am adunat niste pamant si am pierdut vre-o doua locuri in primul tur. Dar le-am recuperat cand i-am depasit pe Coulthard si pe Alonso in turul 4. Mecanici de la boxe au facut din nou o treaba foarte buna."

Mark Webber, locul 7: "Startul nu a fost unul fantastic, dar stiam ca multa lume va fi pe pneurile soft in acel moment. Am trecut foarte bine prin primele 2 viraje si am iesit pe pozitia a patra. Prima parte a fost OK dar m-am chinuit putin in a doua parte din cauza aderentei. De asemenea am stat blocat in spatele lui Sato intr-un moment crucial si am pierdut vre-o 2 secunde, in timp ce trebuia sa stam in fara lui Heidfeld. Sunt multumit pentru echipa pentru cele 2 puncte, a fost o cursa grea si este satisfacator sa aducem masina la linia de finish. Multumiri echipei si multumiri Renault de asemenea."

Fernando Alonso, locul 8: "Am facut tot ce am putut azi si am luat ultimul punct. Am vazut ca in conditii normale de cursa suntem departe in ceea ce priveste performanta. Tinta noastra acum este sa incercam sa luam puncte la fiecare cursa si sa muncim din greu in urmatoarele teste pentru a ne putea decurca mai bine."

David Coulthard, locul 9: "Prea multa granulare in prima parte si am pierdut 9 secunde in prima parte a cursei, ceea ce e frustrant. A fost foarte cald dar a fost si putin innorat si a ajutat putin."

Jenson Button, locul 10: "Este foarte bine ca am terminat cursa azi si vom avea foarte multe informatii utile din weekendul asta. Sunt multumit cu locul 10 pentru ca aici este masina noastra la nivelul performantei. Mergem intr-o directie buna si invatam tot timpul cate ceva despre masina, deci trebuie sa continuam munca si dezvoltarea in aceste 2 saptamani pana la cursa urmatoare."

Felipe Massa, abandon: "In turul 31 am lovit bordura din virajul 6 destul de puternic si am pierdut spatele. Evident este un start de sezon foarte dificil pentru mine, dar mai sunt 16 curse de disputat. Sper sa incep sa recuperez chiar din cursa urmatoare."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template