22 martie 2008

Declaratiile pilotilor dupa calificari

Felipe Massa, locul 1: "Sunt foarte fericit! In a treia sesiune am reusit sa fac doua tururi foarte bune dupa ce in a doua sesiune m-am cam chinuit. La final au fost cateva picaturi de ploaie dar nu au afectat performanta. Este foarte important sa plec de pe prima linie si psper la o cursa buna. Stim ca masina este foarte buna pe alergarile lungi, dar de asemenea stim ca va fi o cursa lunga si dificila. Putem fi increzatori pentru maine."

Kimi Raikkonen, locul 2: "Desigur, preferam sa iau pole-ul, dar locul 2 nu este deloc rau si sunt fericit ca echipa a obtinut cel mai bun rezultat posibil. In Q3 nu am reusit sa fac pneurile atat de bune pe cat trebuia in special in a doua iesire dupa ce am avut un tur bun in Q2. Suprafata circuitului pare mai alunecoasa si nu am putut sa scot totul de la masina. Cursa de maine va fi foarte dificila. Am avut un start bun in Melbourne si sper ca pot repeta asta si aici."

Heikki Kovalainen, locul 3: "Sunt multumit ca m-am calificat al treilea pentru a doua oara consecutiv. Desigur ne-ar fi placut sa fim pe prima linie dar Felipe si Kimi ai fost foarte puternici aici tot weekendul iar locul 3 este maximul pe care il puteam obtine. Am imbunatatit pas cu pas de-a lungul sesiunilor, iar turul meu in a treia sesiune de calificari a fost foarte bun. Acum va trebui sa asteptam si sa vedem cum decurge cursa. Ploaia este asteptata maine deci orice se poate intampla."

Lewis Hamilton, locul 4: "Nu am avut aderenta prea buna in ultima parte si m-am chinuit putin. De asemenea a fost greu sa gasesc un spatiu in trafic, care a afectat incalzirea franelor si a pneurilor. Sa fiu sincer nu am facut o treaba prea buna azi,dar voi studia datele sa vad cum pot face sa fiu mai rapid maine. Trebuie sa fim increzatori totusi pentru ca suntem pe pozitii buna si orice se poate intampla in cursa."

Jarno Trulli, locul 5: "Este un weekend satisfacator pana acum. Masina s-a comportat foarte bine si pare competitiva. Timpul de azi arata imbunatatirile fata de masina de anul trecut, deci suntem multumiti de rezultat si totul e bine pentru cursa de maine. Timo a facut de asemenea o treaba foarte buna si sunt multumit de el pentru ca acest lucru motiveaza echipa. Sunt increzator pentru cursa de maine. Sper sa nu avem probleme pentru ca putem lua cateva puncte buna maine."

Robert Kubica, locul 6: "Sunt destul de multumit de rezultatul de azi, desi mi-a lipsit doar putin pentru a fi pe a doua linie a grilei. Vremea imprevizibila a adus o incordare suplimentara in timpul calificarilor. Cu setarea aleasa am stiut ca nu va fi usor pentru mine, dar de-a lungul weekendului ne-am pregatit mult si sunt optimist pentru maine."

Nick Heidfeld, locul 7: "Sunt foarte dezamagit de rezultatul din Q3. Primele viraje ale turului au mers bine dar apoi au fost cateva masini care mergeau foarte incet. Cred ca nu aveau nici o informatie cum ca sesiunea era inca in desfasurare. Dupa virajul 4 am pierdut timp pentru ca ambele McLaren-uri mergeau incep pe linia de rulare si cred ca m-a costat aproximativ doua zecimi de secunda ceea ce ar fi insemnat locul 3 nu 7. Nu am putut rula pe unde vroiam si nici nu am putut frana unde trebuie dar in mare sunt multumit de masina."

Mark Webber, locul 8: "Azi ne-a mers mai bine decat ne asteptam sa fiu sincer. Am lucrat foarte mult ieri iar baietii au facut o treaba buna. Q3 a fost inselator pentru multi dintre noi, intrucat aderenta a fost mai slaba decat in Q2, dar suntem intr-o pozitie sensibila pentru cursa de maine. Daca va fi macar pe jumatate din nebunia de la Melbourne atunci va fi interesant de urmarit."

Fernando Alonso, locul 9: "Am obtinut primul nostru obiectiv azi, acela de a intra in Q3. Acum ne putem concentra asupra celui de-al doilea, de a termina cursa in puncte. Puteam termina undeva mai in fata dar eram cu Heidfeld in ultimul tur cand celelalte masini mergeau incet, si asta m-a afectat putin. Sunt sigur ca maine cursa va fi interesanta si sper sa pot intra in puncte, la fel ca la Melbourne. Trebuie sa ne concentram asupra cursei de maine."

Timo Glock, locul 10: "Sunt fericit ca am ajuns pana in ultima parte a calificarilor. Dar a fost o sesiune dificila pentru mine, in antrenamentele libere eram mai increzator in pneurile alese dar in aceasta dupa-amiaza m-am chinuit sa scot tot ce se putea. A fost dificil sa gasesc setarea potrivita, dar in final ma bucur ca am avut un tur suficient de bun pentru a intra in top 10. Acum trebuie sa vedem cum se prezinta vremea pentru maine dar daca va fi uscat va fi greu sa scot tot ce se poate din pneuri. Este un circuit unde se poate depasi si sper sa terminam in primii 10 sau poate chiar in puncte, ar fi un rezultat excelent."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template