Fernando Alonso a obtinut pole-ul azi insa va sta pe circuit doar 13 tururi in primul stint. Nu e de mirare ca spaniolul a declarat ca nu se asteapta sa castige, insa spera la un podium. Va avea de muncit chiar si asa, pentru ca are in spate piloti care vor opri cu cel putin sase tururi mai tarziu decat el.
Cel mai greu din primii zece - care au luat startul in Q3 - este Jenson Button, si va sta pe circuit 26 de tururi. Problema pentru el, dar si pentru primii trei, o reprezinta masinile echipate cu KERS. Acestea sunt trei la numar - Hamilton (4), Kovalainen (6) si Raikkonen (7) - iar cei doi piloti McLaren au aratat deja in Germania ca sistemul poate face minuni. Hamilton si Kovalainen au plecat de pe a treia linie a grilei si au ajuns pe primul si al treilea loc inainte de primul viraj.
Usori nu sunt. Hamilton are aproximativ aceeasi cantitate ca si cel de langa el, Mark Webber, si va sta 19 tururi pe circuit, mai putin cu un tur fata de australian. Kovalainen probabil il va depasi usor pe Rosberg si isi va ajuta coechipierul sa bata cele doua masini Red Bull de pe locurile doi si trei. Scenariul este posibil, intrucat finlandezul va avea la start cu doar o jumatate de kilogram mai mult fata de Vettel, si va opri in acelasi tur cu germanul.
Cel mai greu de pe grila este Rubens Barichello, care va avea primul stint de 37 de tururi. Brazilianul va pleca de pe locul 12. Toro Rosso au doua masini grele iar una dintre ele se afla pe locul 10, cea a lui Sebastian Buemi. Sanse la puncte? Si el va avea primul stint lung, mai exact 29 de tururi. 'Pustiul' Alguersuari va pleca ultimul in prima sa cursa, cu un prim stint de 31 de tururi.
Kubica si Heidfeld sunt surprinzator de usori, tinand cont de pozitiile lor - 15 si 18. Strategiile lor sunt asemanatoare cu ale celor din prima jumatate a clasamentului.
Iata grila de start din Ungaria, si greutatile masinilor:
Nota: Felipe Massa reusise locul 10 in calificari, insa nu va lua startul maine. Pilotii din urma sa au urcat cate o pozitie pe grila.
Cel mai greu din primii zece - care au luat startul in Q3 - este Jenson Button, si va sta pe circuit 26 de tururi. Problema pentru el, dar si pentru primii trei, o reprezinta masinile echipate cu KERS. Acestea sunt trei la numar - Hamilton (4), Kovalainen (6) si Raikkonen (7) - iar cei doi piloti McLaren au aratat deja in Germania ca sistemul poate face minuni. Hamilton si Kovalainen au plecat de pe a treia linie a grilei si au ajuns pe primul si al treilea loc inainte de primul viraj.
Usori nu sunt. Hamilton are aproximativ aceeasi cantitate ca si cel de langa el, Mark Webber, si va sta 19 tururi pe circuit, mai putin cu un tur fata de australian. Kovalainen probabil il va depasi usor pe Rosberg si isi va ajuta coechipierul sa bata cele doua masini Red Bull de pe locurile doi si trei. Scenariul este posibil, intrucat finlandezul va avea la start cu doar o jumatate de kilogram mai mult fata de Vettel, si va opri in acelasi tur cu germanul.
Cel mai greu de pe grila este Rubens Barichello, care va avea primul stint de 37 de tururi. Brazilianul va pleca de pe locul 12. Toro Rosso au doua masini grele iar una dintre ele se afla pe locul 10, cea a lui Sebastian Buemi. Sanse la puncte? Si el va avea primul stint lung, mai exact 29 de tururi. 'Pustiul' Alguersuari va pleca ultimul in prima sa cursa, cu un prim stint de 31 de tururi.
Kubica si Heidfeld sunt surprinzator de usori, tinand cont de pozitiile lor - 15 si 18. Strategiile lor sunt asemanatoare cu ale celor din prima jumatate a clasamentului.
Iata grila de start din Ungaria, si greutatile masinilor:
1 F.Alonso 637.5
2 S.Vettel 655
3 M.Webber 652
4 L.Hamilton 650.5
5 N.Rosberg 654
6 H.Kovalainen 655.5
7 K.Raikkonen 651.5
8 J.Button 664.5
9 K.Nakajima 658
10 S.Buemi 671.5
11 J.Trulli 671.3
12 R.Barrichello 689
13 T.Glock 679.2
14 N.Piquet 667.7
15 N.Heidfeld 658
16 G.Fisichella 680.5
17 A.Sutil 683.5
18 R.Kubica 666
19 J.Alguersuari 675.5
Nota: Felipe Massa reusise locul 10 in calificari, insa nu va lua startul maine. Pilotii din urma sa au urcat cate o pozitie pe grila.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu