Lewis Hamilton a castigat pentru prima data in acest sezon. In urma sa a venit Kimi Raikkonen, un alt om care aminteste de sezoanele trecute. Mark Webber a fost cel care a salvat echipa Red Bull, cu un loc trei in cursa de azi. Este prima victorie, si dubla totodata, pentru controversatul sistem KERS, McLaren si Ferrari fiind singurele echipe care il au inca montat.
Cursa a fost una foarte antrenanta, cel putin in prima jumatate. Circuitul foarte virajat si solicitant de la Budapesta a tinut pilotii la o distanta mica intre ei.
La fel ca si in Germania, startul a fost unul plin de evenimente, si primul viraj a fost foarte aglomerat. Cum era de asteptat, masinile echipate cu KERS au reusit sa treaca de rivalii din fata lor. Hamilton a iesit pe locul al treilea din primul viraj, si a plecat in urmarirea unui Alonso foarte usor in combustibil, insa Mark Webber il despartea de spaniol.
Alonso a rezistat la conducere in primul sau stint, reusind sa puna o distanta de aproximativ patru secunde fata de Webber. Distanta a inceput sa se micsoreze rapid o data ce Hamilton a trecut de australian, in turul patru.
Pilotul Renault a intrat la boxe cu doua tururi mai devreme decat era anticipat, insa cursa sa a fost incheiata in acel moment. La fel ca in 2006, roata din partea dreapta-fata se pare ca nu a fost fixata perfect in timpul pit-stopului. A fost din nou un moment care a adus niste semne de intrebare in ceea ce priveste siguranta, atunci cand roata a scapat si a sarit inafara circuitului.
In turul 16, Alonso s-a retras din cursa, iar la conducerea cursei a ramas Hamilton.
Sebastian Vettel a abandonat si el, in urma agitatiei dinaintea primului viraj. Prins intre Hamilton si Raikkonen, el a fost lovit de doua ori, si astfel a ajuns pe locul sapte. Primele semne au inceput sa apara in turul 27, atunci cand a intrat pentru verificari si schimbarea aripii fata. A mai facut inca un tur, dupa care a adus masina Red Bull la garaj.
O lupta stransa au dus Kimi Raikkonen, Mark Webber, Nico Rosberg si Heikki Kovalainen pentru cele doua locuri libere de pe podium. Primii doi au reusit sa termine pe locurile doi si trei, iar Rosberg si Kovalainen s-au multumit in final cu patru si cinci.
Brawn GP nu au fost nicaieri in acest Mare Premiu. Jenson Button a petrecut toata cursa in spatele unor piloti ca Nakajima si Glock, iar in final a adus masina pe locul sapte, avand probleme de supravirare. Cu Barichello pe locul 10, echipa lui Ross Brawn pleaca din Ungaria cu doar doua puncte, fata de cele sase ale lui Webber si Red Bull.
Inca o cursa de recuperare impresionanta marca Toyota. Cu primele doua stint-uri foarte lungi, Glock a adus masina sa pe locul sase, plecat de pe locul 13. Trulli a terminat si el in puncte, pe locul opt, cei doi adunand astfel patru puncte pentru Toyota in aceasta cursa.
Adrian Sutil a fost primul care a abandonat, chiar in primul tur. Cauza a fost presiunea apei mult prea ridicata, fapt ce a dus la supraincalzirea motorului. Asadar, trei abandonuri in cursa de azi.
Tanarul debutant, Jaime Alguersuari - care a facut istorie astazi - a terminat cursa in FATA coechipierului sau, Sebastien Buemi, desi a plecat ultimul, iar Buemi de pe locul 10.
Rezultatele Marelui Premiu al Ungariei:
Cursa a fost una foarte antrenanta, cel putin in prima jumatate. Circuitul foarte virajat si solicitant de la Budapesta a tinut pilotii la o distanta mica intre ei.
La fel ca si in Germania, startul a fost unul plin de evenimente, si primul viraj a fost foarte aglomerat. Cum era de asteptat, masinile echipate cu KERS au reusit sa treaca de rivalii din fata lor. Hamilton a iesit pe locul al treilea din primul viraj, si a plecat in urmarirea unui Alonso foarte usor in combustibil, insa Mark Webber il despartea de spaniol.
Alonso a rezistat la conducere in primul sau stint, reusind sa puna o distanta de aproximativ patru secunde fata de Webber. Distanta a inceput sa se micsoreze rapid o data ce Hamilton a trecut de australian, in turul patru.
Pilotul Renault a intrat la boxe cu doua tururi mai devreme decat era anticipat, insa cursa sa a fost incheiata in acel moment. La fel ca in 2006, roata din partea dreapta-fata se pare ca nu a fost fixata perfect in timpul pit-stopului. A fost din nou un moment care a adus niste semne de intrebare in ceea ce priveste siguranta, atunci cand roata a scapat si a sarit inafara circuitului.
In turul 16, Alonso s-a retras din cursa, iar la conducerea cursei a ramas Hamilton.
Sebastian Vettel a abandonat si el, in urma agitatiei dinaintea primului viraj. Prins intre Hamilton si Raikkonen, el a fost lovit de doua ori, si astfel a ajuns pe locul sapte. Primele semne au inceput sa apara in turul 27, atunci cand a intrat pentru verificari si schimbarea aripii fata. A mai facut inca un tur, dupa care a adus masina Red Bull la garaj.
O lupta stransa au dus Kimi Raikkonen, Mark Webber, Nico Rosberg si Heikki Kovalainen pentru cele doua locuri libere de pe podium. Primii doi au reusit sa termine pe locurile doi si trei, iar Rosberg si Kovalainen s-au multumit in final cu patru si cinci.
Brawn GP nu au fost nicaieri in acest Mare Premiu. Jenson Button a petrecut toata cursa in spatele unor piloti ca Nakajima si Glock, iar in final a adus masina pe locul sapte, avand probleme de supravirare. Cu Barichello pe locul 10, echipa lui Ross Brawn pleaca din Ungaria cu doar doua puncte, fata de cele sase ale lui Webber si Red Bull.
Inca o cursa de recuperare impresionanta marca Toyota. Cu primele doua stint-uri foarte lungi, Glock a adus masina sa pe locul sase, plecat de pe locul 13. Trulli a terminat si el in puncte, pe locul opt, cei doi adunand astfel patru puncte pentru Toyota in aceasta cursa.
Adrian Sutil a fost primul care a abandonat, chiar in primul tur. Cauza a fost presiunea apei mult prea ridicata, fapt ce a dus la supraincalzirea motorului. Asadar, trei abandonuri in cursa de azi.
Tanarul debutant, Jaime Alguersuari - care a facut istorie astazi - a terminat cursa in FATA coechipierului sau, Sebastien Buemi, desi a plecat ultimul, iar Buemi de pe locul 10.
Rezultatele Marelui Premiu al Ungariei:
1 L. Hamilton McLaren 1:38:23.876
2 K. Räikkönen Ferrari + 11.529
3 M. Webber Red Bull + 16.886
4 N. Rosberg Williams + 26.967
5 H. Kovalainen McLaren + 34.392
6 T. Glock Toyota + 35.237
7 J. Button Brawn GP + 55.088
8 J. Trulli Toyota + 1:08.172
9 K. Nakajima Williams + 1:08.774
10 R. Barrichello Brawn GP + 1:09.256
11 N. Heidfeld BMW Sauber + 1:10.600
12 N. Piquet Renault + 1:11.500
13 R. Kubica BMW Sauber + 1:14.000
14 G. Fisichella Force India + 1 laps
15 J. Alguersuari Toro Rosso + 1 laps
16 S. Buemi Toro Rosso + 1 laps
Abandonuri
17 S. Vettel Red Bull + 41 laps
18 F. Alonso Renault + 55 laps
19 A. Sutil Force India + 69 laps
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu