Heikki Kovalainen a castigat prima sa cursa in Formula 1 dupa ce motorul lui Massa a cedat cu 3 tururi inainte de final!
Cu o plecare extraordinara, Felipe Massa a reusit sa ii depaseasca pe cei doi piloti McLaren inca de la start, luandu-si apoi un avans linistitor fata de Hamilton, care a ramas pe 2 dupa primul viraj.
Mai in spate, plecat de pe locul 5, Timo Glock a trecut de Kubica instalandu-se pe locul 4 si mentinand un ritm apropiat cu cel al lui Kovalainen. Alonso reuseste si el sa ii fure pozitia a sasea lui Raikkonen, la start, cei doi avand o lupta stransa in prima jumatate a cursei. Dupa a doua oprire insa, Raikkonen a trecut de Alonso plecand spre locul al treilea, atunci al lui Glock.
In incercarea de a-l prinde din urma pe Massa, Hamilton forteaza prea tare iar pneul din stanga-fata cedeaza la jumatatea turului 40. Britanicul reuseste sa ajunga la boxe insa pierde foarte mult timp, ajungand pana pe locul 10. In final, schimbandu-si strategia din mers, a terminat pe locul 5.
Massa insa nu a fost atat de norocos. Avand un avans de peste 10 secunde fata de Kovalainen, cu 3 tururi inainte de finalul cursei, motorul Ferrari cedeaza pe linia dreapta din fata boxelor, brazilianul fiind silit sa abandoneze. Ghinionul lui le-a adus lui Kovalainen si lui Glock cele mai bune rezultate din cariera, victorie si respectiv locul 2.
Atat Toyota cat si Renault au reusit sa termine cu ambele masini in puncte, in lupta lor pentru locul 4 in clasament. Alonso a terminat pe 4, Piquet pe 6 iar Trulli pe 7.
Cu o plecare extraordinara, Felipe Massa a reusit sa ii depaseasca pe cei doi piloti McLaren inca de la start, luandu-si apoi un avans linistitor fata de Hamilton, care a ramas pe 2 dupa primul viraj.
Mai in spate, plecat de pe locul 5, Timo Glock a trecut de Kubica instalandu-se pe locul 4 si mentinand un ritm apropiat cu cel al lui Kovalainen. Alonso reuseste si el sa ii fure pozitia a sasea lui Raikkonen, la start, cei doi avand o lupta stransa in prima jumatate a cursei. Dupa a doua oprire insa, Raikkonen a trecut de Alonso plecand spre locul al treilea, atunci al lui Glock.
In incercarea de a-l prinde din urma pe Massa, Hamilton forteaza prea tare iar pneul din stanga-fata cedeaza la jumatatea turului 40. Britanicul reuseste sa ajunga la boxe insa pierde foarte mult timp, ajungand pana pe locul 10. In final, schimbandu-si strategia din mers, a terminat pe locul 5.
Massa insa nu a fost atat de norocos. Avand un avans de peste 10 secunde fata de Kovalainen, cu 3 tururi inainte de finalul cursei, motorul Ferrari cedeaza pe linia dreapta din fata boxelor, brazilianul fiind silit sa abandoneze. Ghinionul lui le-a adus lui Kovalainen si lui Glock cele mai bune rezultate din cariera, victorie si respectiv locul 2.
Atat Toyota cat si Renault au reusit sa termine cu ambele masini in puncte, in lupta lor pentru locul 4 in clasament. Alonso a terminat pe 4, Piquet pe 6 iar Trulli pe 7.
Rezultatul Marelui premiu al Ungariei:
1 H. Kovalainen McLaren 1:37:27.067
2 T. Glock Toyota + 11.020
3 K. Räikkönen Ferrari + 16.811
4 F. Alonso Renault + 21.614
5 L. Hamilton McLaren + 23.048
6 N. Piquet jr. Renault + 32.298
7 J. Trulli Toyota + 36.449
8 R. Kubica BMW + 48.321
9 M. Webber Red Bull + 58.834
10 N. Heidfeld BMW + 1:07.709
11 D. Coulthard Red Bull + 1:10.407
12 J. Button Honda + 1 laps
13 K. Nakajima Williams + 1 laps
14 N. Rosberg Williams + 1 laps
15 G. Fisichella Force India + 1 laps
16 R. Barrichello Honda + 2 laps
Abandonuri
17 F. Massa Ferrari + 3 laps
18 S. Bourdais Toro Rosso + 3 laps
19 A. Sutil Force India + 6 laps
20 S. Vettel Toro Rosso + 47 laps
Cel mai rapid tur: Raikkonen, 1:21.195
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu