17 februarie 2009

Echipele au revenit in Bahrain

Dupa ce saptamana trecuta furtuna de nisip a limitat numarul de ture pe care Ferrari, BMW si Toyota le planificasera, cele trei echipe au decis sa se intoarca pentru a doua saptamana, de aceasta data vremea fiind perfecta.

Testele au fost reluate luni, 16 februarie, iar cel mai rapid a fost Klien la volanului monopostului BMW. Lucrurile au mers bine pentru echipa germana care a completat 131 de tururi fara nici o problema tehnica. Astazi, in cea de-a doua zi, Nick Heidfeld a testat spre seara, pe langa altele, starturile. Desi a avut o mica problema electrica germanul se declara multumit de comportamentul masinii.

Kimi Raikkonen a avut o prima zi foarte "intensa" incercand sa recupereze timpul pierdut saptamana trecuta. Finlandezul de la Ferrari a testat in prima zi diferite componente mecanice si aerodinamice, iar in cea de-a doua s-a concentrat pe simularile de cursa, inclusiv pit-stop-urile si starturile de pe loc. A doua zi nu a fost insa perfecta, Ferrari avand de dimineata probleme cu sistemul de racire al KERS-ului pentru care finlandezul a stat la boxe peste trei ore. Italienii trateaza insa aceasta problema ca pe un experiment.

Pentru Toyota, Jarno Trulli a fost prezent pe circuit, italianul parcurgand cele mai multe tururi in prima zi. El s-a axat pe setarea masinii in special si pe testarea diferitelor tipuri de pneuri. Daca in prima zi a parcurs 141 de tururi, in cea de-a doua, Trullia a reusit sa completeze 149 de tururi fara nici o problema tehnica.

Prima zi:

1. Christian Klien BMW Sauber 1min 32.544secs 131 laps
2. Kimi Raikkonen Ferrari-Ferrari 1min 32.804secs 116 laps
3. Jarno Trulli Toyota-Toyota 1min 33.064secs 141 laps

A doua zi:

1. Kimi Raikkonen Ferrari-Ferrari 1min 32.102secs 107 laps
2. Jarno Trulli Toyota-Toyota 1min 32.230secs 149 laps
3. Nick Heidfeld BMW Sauber 1min 32.585secs 104 laps

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template