07 octombrie 2009

Kubica, confirmat la Renault

Robert Kubica va pilota din 2010 pentru Renault, a anuntat echipa astazi. Polonezul il va inlocui pe Fernando Alonso - care va merge la Ferrari - marcand astfel prima sa mutare de cand concureaza in F1.

"Sunt foarte fericit ca voi pilota pentru Renault in 2010. Cred ca am o conexiune speciala cu aceasta echipa pentru ca in 2005 am castigat Seria Mondiala Renault. Astfel am avut sansa sa testez cu echipa la Barcelona, fapt ce a dus la debutul meu in Formula 1.

Cu Renault am in comun o mentalitate de castigator si ma simt confortabil cu atitudinea lor prietenoasa si deschisa. Sunt foarte motivat si optimist ca impreuna putem fi in fruntea grilei anul viitor si vom lupta pentru titlu.", a declarat polonezul de 24 de ani.

"Suntem foarte incantati de faptul ca Robert a semnat cu Renault F1 pentru sezonul viitor. Inca de cand si-a facut debutul in F1 in 2006, noi l-am considerat unul din cei mai talentati piloti din generatia sa si a si demonstrat-o, asa ca este grozav sa il aducem in una dintre masinile noastre.", a spus Bob Bell, actualul sef al echipei.

Echipa pentru care Kubica piloteaza in prezent, BMW, a anuntat ca se va retrage la sfarsitul acestui sezon. Desi FIA incearca sa mareasca grila pentru a face loc cumparatorilor echipei, sansele ca acest lucru sa devina realitate par din ce in ce mai mici.

Zvonurile spun ca Renault ar putea renunta chiar si la Romain Grosjean pentru un pilot experimentat, pe lista aflandu-se si Nick Heidfeld, celalalt pilot BMW, actualul coleg de echipa al lui Kubica.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template